Jump to content
Annons

Lite om mig själv!


Viktor

Recommended Posts

Jag heter alltså Viktor, och har precis gått lite mer än halva året på Music & Productin i Skara (nej, Bert Karlsson har INGET med det att göra, trots aftonbladets artikel)

Det var första veckan där jag kom i kontakt på allvar med studioteknik och liknande. Jag har nu lagt ut en del pengar (läs: massor) och ordnat till en ganska basic hemmastudio, som jag kämpar med att lära mig till max.

Mitt huvudinstrument är bas, vilket just nu gestaltas av en Fender USA Jazzbas. Trevligt, trevligt.

Hoppas att jag får en del hjälp här! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Var det något hemskt med att tvingas på denna information? Hoppas att du kommer trivas här trots att du har lämnat ut så hemska uppgifter om dig själv. 😄

Äh, håll käften innan jag berättar vad du verkligen INTE vill veta. Och sjunger för dig! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 1 år senare...
Välkommen!

Diggar verkligen din notis i dina postningar:

För att spela rock måste du vara en duktig musiker. För att göra hiphop måste du ha haft en dålig uppväxt.

🙂

Oj! Så sant som det var sagt! 😆

ps. nu kommer jag väl få f*n för det här... 🙂😏😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det här? en kospiration att hälsa gamla medlemmar välkomna? 🙂😆

Jag välkomnar dig oxå... Har du gått klart utbildningen nu?

Du råkar inte känna Tobias Mörby i Lidköping. Hiphop kille som jag gick med på musikmakarna och har nån studio nånstans i Lidköping.

Redigerat av pennudd
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...