Jump to content
Annons

DĂ„ var min mysiga hemmastudio klar :o)


Drik

Recommended Posts

Annons

Japp.. I nattmörkret lĂ€r du sĂ€kert fĂ„ inspiration.. Ser ut som cockpit pĂ„ nĂ„t frĂ„n startrek ju 😆. Fixa ett par UV-lampor ocksĂ„ för att fĂ„ det Ă€nnu mysigare.. DĂ„ kan du mĂ„la med lite fluoricerande fĂ€rger nĂ„t spĂ€nnande 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

solarium och studio i ett. mysigt.

nÀmen slÀck polisbilen och tÀnd en vanlig lampa och fota sen, (frÄn en bÀttre vinkel) sÄ kan man ju faktisk se hur det ser ut. / adama

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Japp.. I nattmörkret lĂ€r du sĂ€kert fĂ„ inspiration.. Ser ut som cockpit pĂ„ nĂ„t frĂ„n startrek ju 😆. Fixa ett par UV-lampor ocksĂ„ för att fĂ„ det Ă€nnu mysigare.. DĂ„ kan du mĂ„la med lite fluoricerande fĂ€rger nĂ„t spĂ€nnande 😄

Hehe, jag diggar allt om sci-fi, sĂ„ det föll mig i smaken att ha det sĂ„ hĂ€r 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

ja, det var ju en trevlig hörna.

ok, du gillar blÄtt. men de dÀr blÄa ljusen kommer du skratta gott Ät om nÄgra Är.

Hehe, vem vet 😎

Jag diggar blĂ„tt, kĂ€nns mysigt. Men jag har ocksĂ„ en alternativ belysning med en ikea papperslampa, en tublampa och en vanlig spotlightlampa, kan ju slĂ€nga pĂ„ den ocksĂ„ o ta lite mer bilder ikvĂ€ll 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Du ljuger! En hemstudio blir aldrig "klar"! 😆

SĂ„ sant sĂ„! 😆

Ang. Kore, jag kopplade ihop allt det sista igĂ„r, sĂ„ jag har inte hunnit leka med den Ă€n, men jag kommer lĂ€gga upp en trĂ„d sedan nĂ€r jag hunnit testa den lite mer 😎

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Shit vad mycket grejer. Vad har allt kostat?

Tror att belysningen kommer bli jobbig i lÀngden dock. Har sjÀlv ganska dÄlig belysning i studion och det brukar bli jobbigt för ögonen efter ett tag.

Ljuset Àr mycket mjukare i verkligheten, kameran har en tendens att förstÀrka ljus hehe. Men kan ju hÀnda att de blir pÄfrestande, fÄr testa hehe, annars fÄr jag komma pÄ ett annat sÀtt med ljussÀttning.

Allt har kostat runt 170.000 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Gulp. drar du in nÄgra laxar pÄ musiken ocksÄ?...

Har precis börjat med kontrakten nu, sĂ„ Ă€n sĂ„ lĂ€nge Ă€r det bara runt 4000, men jag hoppas det blir mer efter nĂ„gra Ă„r 😏

Förhoppningsvis fÄr man in pengarna man har lagt ut, men huvudsaken att jag skaffa det Àr att musik Àr mitt livs passion och jag tycker det Àr det bÀsta som finns i livet.

Det blev detta istĂ€llet för en bil 😕

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...