Jump to content
Annons

Pazo & Pluffo presents: Bananaguard


Recommended Posts

Pianomelodin är bra, men jag gillar inte ljudet på den helt. För "midi" på nåt sätt. Resten låter bra! Gillar lofi-stuket. :rolleyes:

Det bästa med hela låten måste ju vara den tiondels sekund när trummorna dunkar igång i början!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ja det här var riktigt bra...jättefint piano tillsammans med tyngden i trummorna ...

sköna ljud!...Jo den där åkningen mellan höger o vänster lur låter riktigt snyggt...snygga effekter!

Grym låt grabbar!... 😱  😄

Tack! 😄

Fan Pazo...Du hugger som en vessla :rolleyes:🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Pianomelodin är bra, men jag gillar inte ljudet på den helt. För "midi" på nåt sätt. Resten låter bra! Gillar lofi-stuket. 😱

Det bästa med hela låten måste ju vara den tiondels sekund när trummorna dunkar igång i början!

Ja, det är midi :rolleyes: Men jag förstår vad du menar. Många tyckte att pianot skulle skitas ner mer, men eftersom Pazo var rädd för min vrede så vågade han inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det här var riktigt bra...jättefint piano tillsammans med tyngden i trummorna ...

sköna ljud!...Jo den där åkningen mellan höger o vänster lur låter riktigt snyggt...snygga effekter!

Grym låt grabbar!... 😄  😄

Tack! 🙂

Fan Pazo...Du hugger som en vessla 😱🙂

På vadå? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

@ Pazo Ja, jag hade tänkt svara på den där kommentaren men då hade du redan varit framme 😆

@ Dede Det här verkar vara en rätt allmän åsikt. Pazo, vi kanske skulle göra en ommixning och fixa till pianot lite...Eller vad säger du?

@ nurfen Släng in dig en kanna kaffe och kom sedan tillbaka hit bums 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

@ Dede Det här verkar vara en rätt allmän åsikt. Pazo, vi kanske skulle göra en ommixning och fixa till pianot lite...Eller vad säger du?

Jaa, höj lite & krana till spräcklig dist! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Mysigt och fläskigt på samma gång. Men jag tycker det är ett litet överanvändande av den där fetbasen bwoooom på slutet. Samt att jag gärna hade hört pianot lite mer. Gött mos i övrigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt e skitsnyggt men....

efter den riktigt tunga inledningen har pianot (som redan nämnts) för lite skit under naglarna.

Jag vill höra en omgjord version...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...