Jump to content
Annons

Roliga Ljud-tråden! (misslyckade tagningar)


Recommended Posts

Tjena!

Sitter här och skulle spela in lite akustiskt gura när strängfan åkte av. Roligt nog fick jag med det på inspelningen.

När jag lyssnade på det så föddes en tanke att fler måste ha misslyckade tagningar undangömda i nåt hörn i dator. 😄

Så därför...överträffa mig helt enkelt!!! Vid närmare eftertanke så borde det inte vara så svårt. 😄

Får vara precis vad som helst, bara det är misslyckat och roligt. 🙁

Eftersom man kan posta en fil i varje inlägg så föreslår jag att ni bara fyller på efter mig. 🙂

Mvh / djonas

Str_ngj_vel.wav

Redigerat av djonas
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 74
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Asså jag bara älskar hi-haten. 😆

Det är nån garagebandloop uppdragen i dubbel hastighet. Allt är inspelat via den inbyggda mikrofonen i min kompis Powerbook utom elgitarren som är körd genom nån rätt sunkig förstärkarsimulator. Det var minst sagt en skön syn att se min kompis vingla omkring i rummet med sin stratakopia och råka - faktiskt - spela i baktakt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en fruktansvärt rolig låt som jag och en kompis spelade in nångång under den glada gymnasietiden.

Historien bakom hela spektaklet är kanske ännu mer fantastisk än själva låten. 😱

hm. Jag kanske blir stämd för detta. 😳

mutt___steve___sl__mig_b_bis_en_g_ng_till.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Snacka om skön låt mutto. 😎

Redigerat av L.C
Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu en av mina första låtar hadde funnits kvar idag hadde ni fått höra den kallade vi the official fart song pågrund av att basen var en fis och själva lead ljudet var en rap man måste ha ganska taskig humor för att skratta åt detta kan många tycka men den var kul när vi var 10 år garanterat den roligaste låtan jag gjort 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Sitter här och skulle spela in lite akustiskt gura när strängfan åkte av. Roligt nog fick jag med det på inspelningen.

När jag lyssnade på det så föddes en tanke att fler måste ha misslyckade tagningar undangömda i nåt hörn i dator. 😕

Så därför...överträffa mig helt enkelt!!! Vid närmare eftertanke så borde det inte vara så svårt. 😏

Får vara precis vad som helst, bara det är misslyckat och roligt. 🤪

Eftersom man kan posta en fil i varje inlägg så föreslår jag att ni bara fyller på efter mig. 😳

Mvh / djonas

Klockrent 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

här en ljudupptagning på när mina kompisar skulle döda några gamla högtalare med hjäpl av en 303a.

först dog dom, sedan började dom leva igen, dom igen, levde igen...

sedan dog dom. 😄

akta öronen. volymen är väldigt svajjig.

försök 1

försök 2

försök 3

edit: kanske inte platsar in bland misslyckade tagninger... kanske mer omoget studio-lek

Redigerat av Sonnert
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...