Jump to content
Annons

"Hitproducent" sökes


rockopop (oregistrerad)

Recommended Posts

rockopop (oregistrerad)

Låtskrivare/musiker som inser vad som krävs för att nå ut brett, söker samarbete med professionell producent. Du håller en hög nivå och kan din sak - kanske redan haft hits? Låtar med hitpotential och bra grundarr finnes - du har resten. Det handlar om att sälja in låtar till förlag/bolag. Komersiell inriktning o smak. Skicka ett mail och berätta vad du gjort, gärna med mp3-fil, så hör jag av mig!

producerwanted@hotmail.com

mvh Robert / Sthlm

EDIT: Gjorde rubrik gemen /admin

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
tsmalmbe (oregistrerad)

Varför inte ha ett eget ställe för "Virusmarketing & SPAM" då? Dit alla post'n'go typer skulle instrueras, och deras inlägg skulle kunna lyftas dit efterhand. Det skulle säkert minska på hostiliteten gentemot dessa stackare som inte har begrepp om boardetiquette?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Nu har ni lyckats skrämma bort ytterligare en nykomling. 😮

Om man fegar ur redan i detta stadiet hur svårt blir då inte resten av resan till sin platinaskiva?

Ordet Hitpotential skapar ingen liten förpliktelse..

Link to comment
Dela på andra sajter

Men kom igen, det är inte läge att dissa på spekulation.

Robert, som Piccazzo sa, lägg gärna upp något smakprov - om än bara korta klipp så att medlemmarna här kan få en känsla för det du gör. Det blir vansinnigt mycket lättare att göra en bedömning om man känner rätt person (eller själv är rätt), samt om du är seriös eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

rockopop (oregistrerad)

Hej,

ser att jag upprört en del känslor här. Inte alls min mening. Tänkte att det fungerade ungefär som på musikermagasinets hemsida; man sätter ut annons, inväntar svar och diskuterar eventuell fortsättning med vederbörande (mer personligt, alltså). Är själv inte så pigg att lägga ut mp3´s på nätet - om de inte är "hundra" - och det är det ju inte heller, därför söker jag producent. Föredrar att mejla mp3-filer till aktuell person - om det nu är aktuellt. Kanske löjligt av mig, men så är det. Har nu hittat rätt tror jag. Söker ej längre någon ny producent. Sätter jag ut en ny annons i framtiden vet jag i alla fall vad som gäller! :-) (kanske andra också). Tänker inte delta i någon vidare diskussion om detta, eftersom det inte längre är aktuellt för mig, okej?

Önskar er en glad sommar!

/Robert

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

ser att jag upprört en del känslor här. Inte alls min mening. Tänkte att det fungerade ungefär som på musikermagasinets hemsida; man sätter ut annons, inväntar svar och diskuterar eventuell fortsättning med vederbörande (mer personligt, alltså). Är själv inte så pigg att lägga ut mp3´s på nätet - om de inte är "hundra" - och det är det ju inte heller, därför söker jag producent. Föredrar att mejla mp3-filer till aktuell person - om det nu är aktuellt. Kanske löjligt av mig, men så är det. Har nu hittat rätt tror jag. Söker ej längre någon ny producent. Sätter jag ut en ny annons i framtiden vet jag i alla fall vad som gäller! :-) (kanske andra också). Tänker inte delta i någon vidare diskussion om detta, eftersom det inte längre är aktuellt för mig, okej?

Önskar er en glad sommar!

/Robert

Många är det som kommer, slänger in ett påstående med attityd och sedan blir det tyst.. trodde på fullaste allvar att du var "en sån". 🙂

Hoppas du hittat rätt då.

Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...