Jump to content
Annons

har du hästsvans?


debbie

Recommended Posts

Annons

Jepp, när jag är hemma...släpper egentligen bara ut kalufsen när jag "stilar upp" mig. Har dessutom lovat min mellandotter att skaffa mig ett midjelångt bockskägg som hon ska få fläta i tre tunna och trä gröna och blå pärlor på, och avsluta med små rosa rosetter..."odlingen" pågår för fullt... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fläskfjams...fetsflams...

najee det blir mindre och midre hår så hästsvans skulle nog bara vara fånigt. Som en avdankad reklamare eller nåt. Men tidigt åttiotal så var det nog dyster nog så att det var lite hästfjams ändå.

Fast det är sött på flickor 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har haft när jag var yngre men nu har allt hår trillat bort... Så nu är det rakat som gäller. 😄

En gång stog jag och kompade gitarr till en dragspelare och en gubbe trodde jag var en tjej ända tills han såg mustaschen.... 😄😉

Redigerat av Grahn
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag tycker det är för djävligt rent ut sagt!

Låt hästarna få behålla sitt hår! Jag gick bredvid hagen för ett tag sedan och pratade med dem och sa att: "Jag ska minsann göra vad jag kan för att ni ska få behålla ert fina hår även i år. Så det så!"

smörgås med...fan också!//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag körde med dubbeltofs ett tag, en ganska högt upp på bakhuvet och en lite längre ner. En annan variant var en fontäntofs mitt på skallen och en i nacken.

Numera sörjer jag svårt att jag inte kan ha långt hår. Sen det grånat är det av sämre lite raggigare 😉 kvalitét, och växer bara einsteinskt rakt ut.

Men jag är långhårig i själen.

**

musik!

På hamburgerkött

blir man aldrig trött

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...