Jump to content
Annons

den allmäna musik snack tråden


beat mastern

Recommended Posts

Annons
usch jag gillar inte musik

va gjör du då här 😄 jag trodde att det bara skulle komma såna som gillar musik 😄😉

jag förstår mig mest bara inte på musik ibland! han är kosntig 😛

He's a madman, a maaaad maan!! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter precis och lyssnar på The very best of Rainbow och musiken är ju suverän, men jag lyssnar mer på produktionen just nu.

Man kan lugnt säga att det skiljer en del från dagens produktioner - det gnistrar och glimmar liksom inte på samma sätt, men det är rakt, rått och lite oslipat på nått sätt - och det känns såå bra. 🙂

För mig är som om känslan i musiken rätt ofta försvinner i dagens moderna produktioner...eller så börjar jag bara bli gammal 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt um musik.... Hmmm. Jag sitter och lyssnar i mina "Koss theplug"-lurar. Snacka om basåtergivning. Tur att man har EQ på irivern så att man kan höja diskanten en aning då den försvinner vid lyssnande i kosstheplug.

Tjosan kosan nu sticker jag och knegar för en tid framöver.

Link to comment
Dela på andra sajter

beat mastern, spam-mastern?  😎

Precis. 😉

ska bättra mig, lovar 😉 men jag har hängt så mycket på msn så att jag är van att skriva många korta medelande. men som sakt jag ska försöka att bättra mig

Redigerat av beat mastern
Link to comment
Dela på andra sajter

det var tydligen inte så många som va så tända på att diskutera mjuk vara så nån får komma på nått anat att diskutera (typ inte vädret) och feresten vet nån nått ball ljudkort under 3 papp så kann väll det mannen/kvinnan svara tack 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

själv så använder jag mest wan lian dm-82k

Vad? 🙂

Snacka musik? Jag tycker att Michelle Branch förtjänar rejält mer uppmärksamhet än hon fått här i Sverige...

Njaee vet inte det.Tycker det låter som en korsning av Alanis Morissette och Sheryl Crow. M a o har man hört det förr. Men du kanske kan övertyga mig om motsatsen? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...