Jump to content
Annons

C4 från Waves


Lindeberg

Recommended Posts

Annons

Finns en gratis multibandskompressor som kanske kan vara skoj att prova iaf? Vem vet kanske den är fullt tillräcklig.

Sök på "Slim Slow Slider C3" i google, evreka, yahoo eller nåt liknande så bör den dyka upp.

Vad gäller inställningar på C4 kan jag tyvärr inte svara, du kan ju visserligen ladda hem en demo på den och prova själv kanske?

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

vad är leecha?

Att tanka wärch utan ratio, tills TP-kablarna blöder flytande koppar.

hehe 🙂

påtal om o leecha ska jag nog gå o leecha en kopp kaffe i kaffemaskinen här på jobbet... hihihi :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

vet inte om jag blev klokare... :rolleyes:

leecha, från engelskan to leech, från den lilla igeln kallad leech på engelska... alltså en leecher e en blodsugande liten ryggradslös krabat som sätter sej på ett ställe o bara suger blod... som en igel... o de e bäst för dej att den inte sätter sej på pungen..

Link to comment
Dela på andra sajter

vet inte om jag blev klokare...  😏

leecha, från engelskan to leech, från den lilla igeln kallad leech på engelska... alltså en leecher e en blodsugande liten ryggradslös krabat som sätter sej på ett ställe o bara suger blod... som en igel... o de e bäst för dej att den inte sätter sej på pungen..

så: Man kan inte sätta blodiglar på en Tripple C? 😆

Känns som om ingen tar mig på allvar riktigt... 😏 Jag vill ju lära mig lite här. 🙁

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

vet inte om jag blev klokare...  😏

leecha, från engelskan to leech, från den lilla igeln kallad leech på engelska... alltså en leecher e en blodsugande liten ryggradslös krabat som sätter sej på ett ställe o bara suger blod... som en igel... o de e bäst för dej att den inte sätter sej på pungen..

så: Man kan inte sätta blodiglar på en Tripple C? 😆

Känns som om ingen tar mig på allvar riktigt... 😏 Jag vill ju lära mig lite här. 🙁

okej.. klarspråk...

Tripple-C är en hårdvaru kompressor

C4 är en mjukvaru kompressor

Mjukvara kan piratkopieras...

att tanka (piratkopior) (egentligen utan att uploada nåt) är att leecha... men ha de så bra..

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag förklara på riktigt 😏

Att "leecha" är att ladda ner piratkopierade program, utan att behöva ladda upp något som ersättning. Som Carl sade kommer det från engelskans "leech", eftersom en "leech" (=igel) suger blod (blod = viktigt för överlevnad, precis som warez är livsviktigt för warezdealern) utan att ge något tillbaka. Makes sense? 😏

EDIT: Jaha nu fick vi två förklaringar. Du är snabbare med tangentbordet Carl.

Redigerat av dbd
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag förklara på riktigt 😆

Att "leecha" är att ladda ner piratkopierade program, utan att behöva ladda upp något som ersättning. Som Carl sade kommer det från engelskans "leech", eftersom en "leech" (=igel) suger blod (blod = viktigt för överlevnad, precis som warez är livsviktigt för warezdealern) utan att ge något tillbaka. Makes sense? 🙁

EDIT: Jaha nu fick vi två förklaringar. Du är snabbare med tangentbordet Carl.

yep... hann till o me leecha kaffe 😏

blir gött på lördag... då ska mina öron få leecha lite av tiesto 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

blir gött på lördag... då ska mina öron få leecha lite av tiesto 😏

Ja. Appropå leech, något som var oerhört störigt är att jag köpt biljett för några veckor sedan, och igår fick jag erbjudandet att leccha in på festen gratis! Jag blev aggressiv.

Link to comment
Dela på andra sajter

blir gött på lördag... då ska mina öron få leecha lite av tiesto 😏

Ja. Appropå leech, något som var oerhört störigt är att jag köpt biljett för några veckor sedan, och igår fick jag erbjudandet att leccha in på festen gratis! Jag blev aggressiv.

hehe kasst...

å ja sitter på 2 tickets men ingen som har råd eller vill hänga me... de e värre...

tur att ja ska träffa en norsk kille där iaf... o lite annat folk förhoppningsvis...

för att inte detta ska bli helt OT:

...

...

fan kommer inte på nåt..

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...