Jump to content
Annons

Vem gör bäst Beats?


JayTheOne

Recommended Posts

Annons

Jag favoriserar inte nån speciell producent, bara enskilda beats 😆

EDIT: Är Suxxess svensk? Tänkte på titeln "Lugnaste Natt"...

Gillade verkligen "The Happening" annars 😄

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Vilken fantastiskt ointressant tråd.

& Suxx' beats är helt befriade från originalitet & nytänkande, vilket gör att dom inte är särskilt bra alls. Men killen är ju trots allt en snorunge.

Rusiaks nya grejer (släpps i vår) har beats som är helt knäckande.

Antar att det var svenska beatmakers tråden handlade om.

Dessutom är det inte att "prodda" att snickra ihop ett beat.

Men ha det så bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det varit för typ 5 år sedan hade suxxess varit mycket begåvad 13-åring medan att karbonkopiera gammal skåpmat inte är särskilt svårt med datorn men vafn

vaddå låter väl inte sämre än det mesta beats som vuxna proffs gör så klart imponerande ändå, dock våga gör nåt eget för då kan det kanske bli hur bra somhelst?

Hiphop står och stampar såsom hårdrocken på sena 80-talet... förresten hiphop idag är hårdrock på sent 80-tal, allt är identiskt! (med hårdrocken (på 80-talet))

Redigerat av Hans
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja beatsen har ju låtit som dom gör i snart 15 år, mer eller mindre. Själv ser jag inte hur hip hopen kan utvecklas i sig självt. Jag tror att det mer handlar om att se helt nytt, ta andra vägar. Ta ett band som Svenska Akademien, de plockar det bästa från flera världar och lägger rap och sångtäxter på det.

Det stör mig överhuvudtaget inte att hiphopen stagnerat i sig, den hardock influerat och ispirerat till andra nya stilar som jag hellre lyssnar på!

//FredAsp

Redigerat av FredAsp
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Men killen är ju trots allt en snorunge.

julli-neutral.gif hittade du inget värre ord?

Jo.

Men dom måste jag spara tills jag träffar mitt ex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja beatsen har ju låtit som dom gör i snart 15 år, mer eller mindre. Själv ser jag inte hur hip hopen kan utvecklas i sig självt. Jag tror att det mer handlar om att se helt nytt, ta andra vägar. Ta ett band som Svenska Akademien, de plockar det bästa från flera världar och lägger rap och sångtäxter på det.

Det stör mig överhuvudtaget inte att hiphopen stagnerat i sig, den hardock influerat och ispirerat till andra nya stilar som jag hellre lyssnar på!

//FredAsp

ang. svenska akademien gjorde de innovativ musik på sina första plattor, men numera är de ju ett renodlat traditionellt rootsreggaeband

Link to comment
Dela på andra sajter

Avisst, YOYOYo, tack för dom som tyckte jag var rätt bra....

Så det är du som är suxxess, och du låtsas att du är någon annan och tycker att folk ska lyssna på dina beats, som du anser är "grymma"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avisst, YOYOYo, tack för dom som tyckte jag var rätt bra....

Så det är du som är suxxess, och du låtsas att du är någon annan och tycker att folk ska lyssna på dina beats, som du anser är "grymma"?

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...