Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

Oj. Kom hem från Konsum nyss. Det är verkligen inte varmt idag.

Vad har ni för temp uppe i Norrland?

Har -2.4 i Umeå.

Va? Äre sant? :rolleyes:

Hos mig har vi -11.8

Temperaturen just nu

Umeå centrum: -1°C

Ålidhem: -2°C

Haga: -2°C

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har jobbat vidare på en låt jag aldrig gjorde färdigt förut, lyssna om ni vill, och ge gärna lite kommentarer 🙁

Tänkte utöka med en till melodigrej i versen, göra "refrängen" lite längre och försöka peta in lite mer rörelse på några ställen så att det inte blir så tjatigt.

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har jobbat vidare på en låt jag aldrig gjorde färdigt förut, lyssna om ni vill, och ge gärna lite kommentarer 🙂

Tänkte utöka med en till melodigrej i versen, göra "refrängen" lite längre och försöka peta in lite mer rörelse på några ställen så att det inte blir så tjatigt.

:rolleyes:

🙁

*Laddar* 🙂

Jodå. Det där låter väl bra!? 🙂🙂

Äre Reason 3.0 lr?

Jepp, Reason 3.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har jobbat vidare på en låt jag aldrig gjorde färdigt förut, lyssna om ni vill, och ge gärna lite kommentarer 🙂

Tänkte utöka med en till melodigrej i versen, göra "refrängen" lite längre och försöka peta in lite mer rörelse på några ställen så att det inte blir så tjatigt.

:rolleyes:

Basljudet i introt är lite 90-tal och ganska klickigt. Det blir lite kliniskt och tunnt när den lirar solo. När den "riktiga" offbeat-basen kommer igång maskeras den, så då funkar den bra.

Breaket är för långt. Halva dansgolvet går och köper en Red Bull under tiden 🙁

Jo, breaks kan bli för långa 🙂

Snygga leadljud när den kommer igång igen med synthslingorna. Så brassa på med mer lead 🙂

Trummorna groovar riktigt bra!

Jag gillar dreampiano, men soundet känns inte rätt.

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har jobbat vidare på en låt jag aldrig gjorde färdigt förut, lyssna om ni vill, och ge gärna lite kommentarer 🙂

Tänkte utöka med en till melodigrej i versen, göra "refrängen" lite längre och försöka peta in lite mer rörelse på några ställen så att det inte blir så tjatigt.

:rolleyes:

Basljudet i introt är lite 90-tal och ganska klickigt. Det blir lite kliniskt och tunnt när den lirar solo. När den "riktiga" offbeat-basen kommer igång maskeras den, så då funkar den bra.

Breaket är för långt. Halva dansgolvet går och köper en Red Bull under tiden 🙁

Snygga leadljud när den kommer igång igen med synthslingorna.

Trummorna groovar riktigt bra!

Jag gillar dreampiano, men soundet känns inte rätt.

Breaks kan inte bli för långa!!!

Tack för kommentarerna Linus 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Gold in the air of summer!

Nu ska jag kila över till min vän Jens och låna film. Tror det blir the Pacifier eller Mrs and Mr Smith idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,755522,00.html

I största hemlighet har Hollywoodstjärnan Orlando Bloom, 28, varit i Stockholm över nyårshelgen.

  - Det har varit kanon att vara här, säger han till Aftonbladet.

Om han var här i största hemlighet, skulle han väl knappast kommentera besöket till Aftonbladet?

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,755522,00.html
I största hemlighet har Hollywoodstjärnan Orlando Bloom, 28, varit i Stockholm över nyårshelgen.

  - Det har varit kanon att vara här, säger han till Aftonbladet.

Om han var här i största hemlighet, skulle han väl knappast kommentera besöket till Aftonbladet?

Han kan väl kommentera det i efterhand även om besöket var hemligt under tiden han var här?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,755522,00.html
I största hemlighet har Hollywoodstjärnan Orlando Bloom, 28, varit i Stockholm över nyårshelgen.

  - Det har varit kanon att vara här, säger han till Aftonbladet.

Om han var här i största hemlighet, skulle han väl knappast kommentera besöket till Aftonbladet?

Han kan väl kommentera det i efterhand även om besöket var hemligt under tiden han var här?

Just det. Sant. Besöket var hemligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Mornel, din nya avatar är cool! 😉

Ingen mer som vill tycka till?

Nu ska jag iaf ner och kika film!

Ciao så länge!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...