Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu har jag precis gått igenom kassan med en kundvagn med lite tolvor från Juno. 2 kilo  deep house + en gammal R. Sanchez hit. Skitbra grejer.

julli-walkman.gif

Och en Defected tolva som kom bort lite när den släpptes. Willy Washington - It Ain't Easy. Kan bero på att A1, A2 och B1 inte är så jävla bra. Det är Mentor mixen som är satt som B2 som är the shit. En av dom bästa deeplåtarna jag hört (okej, kanske en liten överdrift, men sjukt fucking nära alltså).

Sen hade jag tur, Juno verkar nyligen (kanske var det t o m idag) fått in BUZZ001 igen. Alltså första släppet på Ben Watt's egna label Buzzin Fly som startades för 3 år sedan. Det är en fruktansvärt bra låt med utmärkta mixar.

Vad har jag mer köpt? Just det... Derrick L Carters megasvängiga Squaredancing In A Round House på Classic, från 2003 tror jag. Eller tidigare kanske... Den får vilka fötter som helst att vilja dansa. Med Classic kan det aldrig bli fel.

Tolvor som jag hade velat köpt: Felix Da Housecats Kittenz and thee glittz samplern, med Madame Hollywood på. Den är underbar. Sedan The Knife remixen av Jenny Wilsons Let My Shoes Lead Me Forward.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

Nu har jag precis gått igenom kassan med en kundvagn med lite tolvor från Juno. 2 kilo deep house + en gammal R. Sanchez hit. Skitbra grejer.

Vilken Sanchez-tolva?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu har jag precis gått igenom kassan med en kundvagn med lite tolvor från Juno. 2 kilo  deep house + en gammal R. Sanchez hit. Skitbra grejer.

Vilken Sanchez-tolva?

Den första Another Chance tolvan 😕 Med orginal, en dålig mix och en chillout mix 🙂

Vet inte varför det inte blivit så att jag köpt den förut :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag precis gått igenom kassan med en kundvagn med lite tolvor från Juno. 2 kilo  deep house + en gammal R. Sanchez hit. Skitbra grejer.

Vilken Sanchez-tolva?

Den första Another Chance tolvan 😄 Med orginal, en dålig mix och en chillout mix 😄

Vet inte varför det inte blivit så att jag köpt den förut 😕

Ah, Another Chance var skitbra, tyckte jag när den kom. Har inte hört den på länge.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu har jag precis gått igenom kassan med en kundvagn med lite tolvor från Juno. 2 kilo  deep house + en gammal R. Sanchez hit. Skitbra grejer.

Vilken Sanchez-tolva?

Den första Another Chance tolvan 😄 Med orginal, en dålig mix och en chillout mix 😄

Vet inte varför det inte blivit så att jag köpt den förut 😕

Ah, Another Chance var skitbra, tyckte jag när den kom. Har inte hört den på länge.

Jag tycker den är skitbra även idag 🙂 Och videon är underbar.

Jag (och många andra som är lagda åt us garage hållet) tycker no att detta är den sista tolvan frå Roger som var bra. Sen gick det utför snabbt. hans tidigare grejer är underbara. T ex I Never Knew.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...