Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag är glad. Jag har idag fått studiebidrag fast jag egentligen inte borde ha det. Så nu har jag betalat tillbaka dom pengar jag söp upp förra onsdagen och ska nu beställa lite wax från juno. Synd bara att jag blir skyldig CSN 950 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

Jag är glad. Jag har idag fått studiebidrag fast jag egentligen inte borde ha det. Så nu har jag betalat tillbaka dom pengar jag söp upp förra onsdagen och ska nu beställa lite wax från juno. Synd bara att jag blir skyldig CSN 950 😛

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är glad. Jag har idag fått studiebidrag fast jag egentligen inte borde ha det. Så nu har jag betalat tillbaka dom pengar jag söp upp förra onsdagen och ska nu beställa lite wax från juno. Synd bara att jag blir skyldig CSN 950 🙂

Jag är också glad 🙂 . Dagen började med kaffe och semla, hundfan är nyskiten och höger långfinger luktar fitta 😠😛 ... En rätt så bra start! 🙂😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Shaidar (oregistrerad)
Jag är glad. . Dagen började med kaffe och semla, hundfan är nyskiten och höger långfinger luktar fitta 😛🙂 ... En rätt så bra start! 😉🙂

Ska ha en till... Nu!

En till Semla eller ett finger till som luktar??? 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är glad. . Dagen började med kaffe och semla, hundfan är nyskiten och höger långfinger luktar fitta 😛🙂 ... En rätt så bra start! 😉🙂

Ska ha en till... Nu!

En till Semla eller ett finger till som luktar??? 😠

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är också glad 🙂 . Dagen började med kaffe och semla, hundfan är nyskiten och höger långfinger luktar fitta 😲😱 ... En rätt så bra start! 😆😆

-Jasså du är en tjej 😉

Å jag som trodde att du var en riktig karlakarl.... 😄😄

Tvätta händerna nät du vatt o pissat nästa gång då.... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Det står en cyckel i mitt rum 😱

😆 Försök att lura ut den...

Bra idé! Min cykel är väldigt förtjust i punkteringar. Prova att slänga lite häftstift i hallen... 😲

😆 Man kan prova att låsa upp den också... Försvinner garanterat.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...