Jump to content
Annons

Vet du inte att det är jul?


Egghuvud

Recommended Posts

Annons
Eftersom jag inte är religiös så firar jag inte Jul.

Är inte heller religös, men firar ändå. Tror inte ett dugg på något svammel om jesus. Jag firar för man får ju en massa julklappar och gott käk! 😲

.:Fnykis

EDIT: lite stavfel..

Redigerat av Fnykis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag firar för man får ju en massa julklappar och gott käk!  😆

ORD! 😆

WORD! 😆

Firar det för att det är en fin grejs. Dagens jul är ju dessutom inte vidare religiöst utan snare ett marketing koncept 😎

För alla vet ju att dagens tomte är Coca-Colas verk 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag firar för man får ju en massa julklappar och gott käk!  😆

ORD! 😆

WORD! 😎

Firar det för att det är en fin grejs. Dagens jul är ju dessutom inte vidare religiöst utan snare ett marketing koncept 🙂

För alla vet ju att dagens tomte är Coca-Colas verk 🙂

Jag håller med dig Pazo! Men jag måste erkänna att jag diggar de gamla jul-cola-burkarna 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag firar för man får ju en massa julklappar och gott käk!  🥰

ORD! 🙁

WORD! 🙂

Firar det för att det är en fin grejs. Dagens jul är ju dessutom inte vidare religiöst utan snare ett marketing koncept 🙂

För alla vet ju att dagens tomte är Coca-Colas verk 🙂

Jag håller med dig Pazo! Men jag måste erkänna att jag diggar de gamla jul-cola-burkarna 🙂

jul cola !!!! 🙂

Det ska vara julmust , så det så 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...
thrinithan (oregistrerad)

Vaknade för 5 minuter sedan... ska nog sätta mig och spela lirte Zelda Windwaker nu och käka lite leftover pizza och julmust 😏

Sambon är ju hos sina föräldrar så man får göra detta till en riktig slacker dag 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

thrinithan (oregistrerad)
Jag tror inte på någon gud men jag tror på familjen och ser julen som en familjehögtid med god mat och mycket värme.

God jul

Jag tror inte på någon gud jag heller, men jag tror inte på familj och jag tycker att julen är svammel 😎

Det enda jag tror på är mig och min sambo och vi behöver inte julen för att umgås. Men det är bra att ni kan ta glädje av denna tid i alla fall.

Hoppas ni har det bra forumnördar! 😏😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Johan^ (oregistrerad)

Ja God Jul =) Ja har önskat mig Xboard 49 o fick den =) ,, nu när ja fått den e de lagom att undra om de går bra med Toneport ux2 ? blir latencyn hög ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...