Nexustwins Postat 14 september 2005 Postat 14 september 2005 Vad hĂ„ller du pĂ„ med för nĂ„got projekt i fl eller nĂ„got annat program just nu?? SjĂ€lv hĂ„ller jag pĂ„ med en 80 tals aktig lĂ„t. đČ (Kommer upp en lĂ€nk senare)
Piccazzo Postat 14 september 2005 Postat 14 september 2005 FÀrdigstÀller skiva Ät Artist som slÀpps i Januari.
Cloudsurfer Postat 14 september 2005 Postat 14 september 2005 proddar 2 cheesy hardtrance lÄtar och en psytrance lÄt
Danabacken Postat 14 september 2005 Postat 14 september 2005 Jobbar inte pĂ„ sĂ„ mycket just nu iaf. Men vem vet nĂ€r det kommer nĂ„t? đ„°
tryff Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Inspirerad av förra numret av studio finslipar jag pĂ„ ett bidrag till slagerfestivalen. NĂ€, jag skrev ingen lĂ„t speciellt för den, men hade en som skulle passa.. Hur gĂ„r det, tja ...lĂ„ten e bra, mixen lĂ„ter lovikavante... đ
L.C Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 (redigerat) Har kreativitets blackout som jag försökte bli av med sedan ett bra tag. đ suger... Redigerat 15 september 2005 av L.C
Coffeemidget Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 jobbar pÄ nÄgra grejer till nÄgra dokumentÀrer Ä har firrat klart en snutt till en reklamfilm.
Mutto Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 gör ett beat till polaren dÀr jag samplat "ein student aus uppsala" med siw malmkvist, nÀr jag tröttnar pÄ det försöker jag (helt utan nÄn koll alls) lÀgga sköna latininfluerade riff pÄ min fattigmans-martin.
Nexustwins Postat 17 september 2005 TrĂ„dstartare Postat 17 september 2005 Har börjat pĂ„ en lĂ„t som antagligen kommer att bli min bĂ€sta : đ
pennudd Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Jag surfar och skriver i den hĂ€r trĂ„den just nu đ
Linus Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 gör ett beat till polaren dĂ€r jag samplat "ein student aus uppsala" med siw malmkvist đ SjĂ€lv har jag alltid 6-7 lĂ„tar som jag jobbar med och varvar mellan dem beroende pĂ„ vilket humör jag Ă€r pĂ„ och om jag fĂ„tt inspiration till nĂ„gon av lĂ„tarna đ
Jocke Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 gör ett beat till polaren dĂ€r jag samplat "ein student aus uppsala" med siw malmkvist đ SjĂ€lv har jag alltid 6-7 lĂ„tar som jag jobbar med och varvar mellan dem beroende pĂ„ vilket humör jag Ă€r pĂ„ och om jag fĂ„tt inspiration till nĂ„gon av lĂ„tarna đ Ja, det har jag med kan man sĂ€ga. Fast 6-7 st Ă„ttatakters fragment som lĂ„ter antingen för dĂ„ligt för att fortsĂ€tta med eller för bra för att förstöra. đ
Bebopkeys Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 HĂ„ller pĂ„ att lĂ€gga gitarr pĂ„ nĂ„gra schlagerlĂ„tar (kompisen Hasse spelar). I morgon kommer Erika upp frĂ„n Stockholm för att lĂ€gga sĂ„ng pĂ„ tre lĂ„tar. Sedan Ă€r det bara att skicka in đ
mornel Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Remixar en lĂ„t Ă„t *censur*. đ Bra bandnamn, *censur*. đ
Vallhagen Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 (redigerat) tja... spelade korpcupfinal i morse och blev utskÄpade med genanta siffror. Annars försöker jag hitta inspiration till text till den hÀr: https://www.studio.se/index.php?showtopic=15670 ...funderar allvarligt pÄ att döpa den till "Ä i Äa À e ö". kan systemofadown (AIEAEiAOO heter den va?) sÄ kan vÀl jag... ÄssÄ Àr jag trött. tjolahopp... Bengan Edit: Eller vÀnta nu... Àr det hÀr en FL-studio-trÄd? hehe... dÄ var det inget.. Fan Àr jag sÄ trött... Redigerat 17 september 2005 av Vallhagen
Carl_B Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Remixar en lĂ„t Ă„t *censur*. đ Bra bandnamn, *censur*. đ haha nÀÀ ville inte sĂ€ga Ă€n bara... jobbigt om de inte blir nĂ„t av de sen...
Cloudsurfer Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Remixar en lĂ„t Ă„t *censur*. Bra bandnamn, *censur*. đ haha nÀÀ ville inte sĂ€ga Ă€n bara... jobbigt om de inte blir nĂ„t av de sen... Ăsch. sĂ€g nu đ vad Ă€r det för slags remix?
johlin Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Har formatterat nu i veckan. Installerade nyss windows, kör uppdatering nu. Sen ska jag installera linux, som ska bli mitt huvudsakliga os hade jag tÀnkt mig. Synd bara att det inte verkar finns nÄt cubase-motsvarande, men det blir nog inspelning i linux och mixning i windows\cubase. Sen ska jag göra en ambient skojlÄt med samplingar frÄn "Mastering Swedish" och sen för 70:e gÄngen bli nöjd med mitt gitarrljud (som man inte Àr nöjd med dagen efter, men sÄ Àr det i en skitstudio ).
SyntaxError Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Jag remixar en gammal fourierlÄt!! Det ni! LÀgger upp den hÀr nÀr den Àr klar.....
Danabacken Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Just nu sitter ja pĂ„ stjĂ€rten, och finslipar lite gammla lĂ„tar. đ
Carl_B Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Remixar en lĂ„t Ă„t *censur*. đ Bra bandnamn, *censur*. đ haha nÀÀ ville inte sĂ€ga Ă€n bara... jobbigt om de inte blir nĂ„t av de sen... Ăsch. sĂ€g nu đ vad Ă€r det för slags remix? en dĂ„lig... ? đ
Cloudsurfer Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Remixar en lĂ„t Ă„t *censur*. đ Bra bandnamn, *censur*. đ haha nÀÀ ville inte sĂ€ga Ă€n bara... jobbigt om de inte blir nĂ„t av de sen... Ăsch. sĂ€g nu đł vad Ă€r det för slags remix? en dĂ„lig... ? đ Haha sĂ„ kan man ocksĂ„ sĂ€ga, ville bara veta vad det Ă€r för genre det Ă€r original och vad det blir nĂ€r du Ă€r fĂ€rdig med den đ
peba78 Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Mixar en lÄt dÀr ganska mycket grötar ihop sig. Snacka om att det kommer att bli reaktioner nÀr man tagit bort lite darlings i materialet *hehe*
Carl_B Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Remixar en lĂ„t Ă„t *censur*. đ Bra bandnamn, *censur*. đ haha nÀÀ ville inte sĂ€ga Ă€n bara... jobbigt om de inte blir nĂ„t av de sen... Ăsch. sĂ€g nu đ vad Ă€r det för slags remix? en dĂ„lig... ? đ Haha sĂ„ kan man ocksĂ„ sĂ€ga, ville bara veta vad det Ă€r för genre det Ă€r original och vad det blir nĂ€r du Ă€r fĂ€rdig med den đ Haha okay đ Trance med influenser frĂ„n Adagio for Strings kan man vĂ€l kalla det... đ
Cloudsurfer Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Remixar en lĂ„t Ă„t *censur*. đ± Bra bandnamn, *censur*. đ haha nÀÀ ville inte sĂ€ga Ă€n bara... jobbigt om de inte blir nĂ„t av de sen... Ăsch. sĂ€g nu đ vad Ă€r det för slags remix? en dĂ„lig... ? đ„° Haha sĂ„ kan man ocksĂ„ sĂ€ga, ville bara veta vad det Ă€r för genre det Ă€r original och vad det blir nĂ€r du Ă€r fĂ€rdig med den đ Haha okay đ Trance med influenser frĂ„n Adagio for Strings kan man vĂ€l kalla det... đ Ah, tackar đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.