Jump to content
Annons

IRL Malmö 3/9 (ny tråd)


hackeman

Recommended Posts

Annons
  • Svar 261
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Ok, hänt lite på listan i första inlägget.

Jag gissar på att ett par till kommer att hoppa av innan lördag (än om jag hoppas att jag har fel), och uppskattningsvis blir vi isf c:a 10 st varav hälften kommer att käka. Funkar hur fint som helst, ska bli kul att träffa vem som än kommer. 🙁

En fråga dock; hur många tror sig vilja köra rejs hela vägen ut till 05:00 på morgonen? Jag undrar enbart för min egen planerings skull. 🙁

Hänger även i mitt fall på dede. Och jag är mitt i en flytt som tar all min vakna tid i anspråk så jag är seg som fan idag, får vila ut ordentligt på fredag så att jag orkar...? 😏 Är inte helt 100... 05:00 är rätt mkt, men det ska nog gå. (varit van vid att kliva upp klockan 6 den här veckan...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blir jag jäkligt avis! Jag vill oxå va mé !

Men jag ska på en annan minst lika blöt tillställning.....jag ska till Örebro äventyrsbad å bada med barnens simklubb :rolleyes:

Men vem tar med kameran? Jag vill se era halvfulla trynen på söndagkväll i en egen tråd här på forumet, med förklaringar vems apfula nuna som tillhör vilket alias 😠

Hackesatan, du får trigga ihop en sthlmsIRL också snart? 😳 Det är verkligen på tiden!!

Ha're king, som man säger på Radio Bandit, och ställ upp nu, många äro kallade men få är utvalda att få vara med om ForumIRL:er!

O-R

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, hänt lite på listan i första inlägget.

Jag gissar på att ett par till kommer att hoppa av innan lördag (än om jag hoppas att jag har fel), och uppskattningsvis blir vi isf c:a 10 st varav hälften kommer att käka. Funkar hur fint som helst, ska bli kul att träffa vem som än kommer. 🙂

En fråga dock; hur många tror sig vilja köra rejs hela vägen ut till 05:00 på morgonen? Jag undrar enbart för min egen planerings skull. 😳

Hänger även i mitt fall på dede. Och jag är mitt i en flytt som tar all min vakna tid i anspråk så jag är seg som fan idag, får vila ut ordentligt på fredag så att jag orkar...? :rolleyes: Är inte helt 100... 05:00 är rätt mkt, men det ska nog gå. (varit van vid att kliva upp klockan 6 den här veckan...)

Alltså... jag menade inte att ni skulle känna er tvingade att hålla på till klubbarna stänger. 😛

Ärligt talat tycker jag själv (åtminstone dagen efter) att de två sista timmarna kan man vara utan i Malmö, det resulterar ändå bara i en dum och dyr dimma. Som man av någon anledning alltid sugs in i. 😠

Nåja, vi skippar det där med gästlista så får vi ta det som det kommer. Bara ni inte väntar er nåt nattklubbsgajdande av mig. Malmö är inte min stad, jag kan inte garantera ett jutta. Och jag vill inte vara "värd" om jag inte vet att jag kan vara en bra värd.

Nu var det kanske inte någon som förväntade sig det heller, men bara så vi är överens. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänkte se hur kvällen blir men har inget inplanertat fören nästa dag iaf  😠 .

Föresten e de någon dresscode?

Äh! Om man ska vidare på nattklubb bör man ha schysst klädsel såklart, men annars tycker inte jag det spelar så stor roll. Vi träffas ju för att träffa varandras IRL-jag, och då är det väl rimligt att man är och klär sig som man känner sig.. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten...

Om man vill bjuda pinsamt mycket på sig själv och samtidigt underlätta för de andra att hålla koll på vem man är, kan man göra och printa en sån här.. :rolleyes:

studio-visitkort.jpg

I PhotoShop 7.0 format: StudioVisitkort.psd (799KB)

Ursprunglig tråd här.

Jag har t.o.m dedärade visitkortsplastfickorna kvar sen förra gången (eftersom de inte användes) om någon vill fästa bildfan sådär fint på sig själv. 😠

Höhö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, vi ska inte trycka upp ett gäng T-shirts också med texten Studio forum på? 😉 Hade lätt använt en sådan i vardagslivet, dock inte på krogen kanske.. Men definitivt när jag sitter i hemmastudion, då hade även namnbrickan varit lite småkul 😳

Köpte mina tågbiljetter igår iaf..

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, joo, men det var länge sedan man läste dom trådarna. Lika kul att läsa dom nu som då 😉

Blir ju inte helt gratis om man trycker upp T-shirts, men blev lite sugen nu. Ska nog trycka upp 10 stycken med lämplig text och dela ut till kompisar som kommer hem och spelar in. Och dessutom tvinga dom att ha T-shirten på sig när dom är i min studio 😉

Gör ju inget jätteseriöst hemma, men finns ett antal kompisar som pular lite hemma, men som saknar datorvana och utrustning för och spela in som man brukar leka ihop med 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vem tar med kamera då........? 😄

Tyvärr, denna gången får det bli nån annan. Batteriet i min digitalkamera har börjat ladda ur snabbt igen, och denna gången köper jag hellre en ny kamera än ett nytt batteri. Vilket jag inte hinner göra innan imorgon kväll.

Någon annan frivillig att ta med digitalkamera?

Roffe, kan inte du komma ner? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Äger ingen ordentlig kamera. Men eftersom jag har fotografiskt minne kan jag skriva ner allt som hände i den här tråden på Söndag.............

....eller......öh....harkel...........

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hackesatan, du får trigga ihop en sthlmsIRL också snart? 😄 Det är verkligen på tiden!!

Jag? 😄

Hacke myy maaan

det är du som anger dan

som du är i stan

å pysslar med IT å LAN

vi andra, vi är van

dan du kan: vi ta'n !

Sen dricker vi destillat på gran

käkar korv i natten från mamma scan

alla vi i forumets hemliga klan

allt medan månen går sin ban

och lyser på mariatorgets kran

där vi idkar span

som frustande hingstar med böljande man

bamsemumsen står likt stolt banan

fram med almanackan din fule fan!

/Nils Ferlin 1948

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det 4 timmar kvar tills man ska sätta sig på bussen till Göteborg. Därifrån vidare med tåg till Malmö 😳

Längtar som fasen nu. Kanske dags att stryka skjortan och sånt där nudå 😉

Kamera måste vi ju lösa! Jag köper en engångskamera påvägen ner så har vi något i varje fall. Hinner ju tyvärr inte lägga upp några bilder till på söndag, men under måndag kväll kan jag få upp lite bilder 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...