Jump to content
Annons

IRL Malmö 3/9 (ny tråd)


hackeman

Recommended Posts

Sen säger jag inte att Jönköping är så illa, jag har aldrig varit där ens, så jag har ingen aning. 😄

Då är det på tiden att du åker till Jönköping då? 🙂

Inte Gbg eller Sthlm!

Uteställen i Jönköping då? Huset kanske skulle passa oss? 😱

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 261
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Men vi kanske prata om olika saker. Jag skulle gärna ut och ta en öl, snacka lite nördigt musiksnack och sedan gå hem och sova i min egen säng i min egen hemstad. Så en IRL i sthlm känns som en kul idé. Men ska man träffas många och befinna sig i en lokal under en hel helg och spela gitarrsolon och programera syntljud ihop, då är det säkert mer ekonomiskt att lägga det i XXXXXköping e dyl.

Jag är så fruktansvärt oorganiserad, så jag undrar om det inte är någon som kan styra upp en IRL i stlhm  😛

Det du snackar om är ju snarare en mindre och lokal IRL (som vi kört några stycken redan), snarare än en Riks-IRL.

Att arrangera en Riks IRL för att ta en öl och snacka lite nördsnack verkar lite överambitiöst. Tror de flesta vill ha lite mer än så för att åka 30-60 mil (eller mer).

Men det är ju inget som hindrar att ni (/vi) kör en Sthlms IRL själva, utöver en Riks IRL. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen säger jag inte att Jönköping är så illa, jag har aldrig varit där ens, så jag har ingen aning. 😛

Då är det på tiden att du åker till Jönköping då? 😮

Säger killen som hoppade av Malmö i sista sekunden... 🙂

Inte Gbg eller Sthlm!

Varför inte?

Uteställen i Jönköping då? Huset kanske skulle passa oss?  🙂

Kan du ge oss axx till vimmelbilderna, tack. De säger allt om ett ställe. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen säger jag inte att Jönköping är så illa, jag har aldrig varit där ens, så jag har ingen aning. 😛

Då är det på tiden att du åker till Jönköping då? 🙂

Säger killen som hoppade av Malmö i sista sekunden... 🙂

Jag har rest runt så mycket. Jag hade inte pengar!

Jag sa inte att Malmö är illa, eller jag borde fara dit.

Varför inte Stockholm och Göteborg då? För att allt ska ske i dessa städer nuförtiden... 😮 Jag skulle hellre fara till t.ex. Örebro eller nån annan ofta bortglömd större stad 🙂

Jönköping blir ju utmärkt. Vimmelbilder finns på Husets hemsida. I lördags lirade Infinite Mass på Nightclubvåningen och Clabbe var dj på diskotekvåningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det du snackar om är ju snarare en mindre och lokal IRL (som vi kört några stycken redan), snarare än en Riks-IRL.

Att arrangera en Riks IRL för att ta en öl och snacka lite nördsnack verkar lite överambitiöst. Tror de flesta vill ha lite mer än så för att åka 30-60 mil (eller mer).

Men det är ju inget som hindrar att ni (/vi) kör en Sthlms IRL själva, utöver en Riks IRL. 🙂

Jo men det är ju det jag säger, vi pratar om olika saker. Klart att folk kanske inte åker många mil bara för att ta en öl (elle....i Norrland verkar folk tycka det är okej att åka 15 mil för en öl och en pizza.... 😉 ).

Men en mindre IRL i sthlm vore kul. Vet att det ordnats sådana tidigare, och har inte orkar/hunnit vara med på dom. Men skulle gärna vara med på en sådan nu snart. Du ska inte till sthlm snart?!? Du är ju ändå lite av forumets partymotor 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Men en mindre IRL i sthlm vore kul. Vet att det ordnats sådana tidigare, och har inte orkar/hunnit vara med på dom. Men skulle gärna vara med på en sådan nu snart. Du ska inte till sthlm snart?!? Du är ju ändå lite av forumets partymotor  🙂

Ska upp måndag-tisdag faktiskt. 🙂 Men jag kan inte vara bakis på tisdagen.

Linus - det där Huset verkade coolt när man kollade hemsidan, men vimmelbilderna ser man inte utan att regga sig. Tänkte att du säkert redan var reggad och kunde låna oss ditt konto. 😉

addic59 - en Riks-IRL tycker jag (och Wonderboy i sitt långa PM 🙂) att vi tar framåt våren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gick det med stadsröstningen?

Jag bara väntar på att fler städer ska nomineras.... om alls.

Å andra sidan kan man kanske lägga till städer i listan i efterhand, och folk kan göra edit på sina röster om en sådan efterändring skulle påverka deras val.

Jag gör en "gallup". Sen. Ska bara ner på stan en sväng...

edit: nomiras... ehh, va e de? :rolleyes:

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Lägger mina röster på Jönköping och GBG.

Jkpg: den geografiska närheten för alla, de tämligen låga priserna, billig transport för de flesta. Vill inte nominera fler städer, bara krånglar till det hela.

GBG: Möjligheten att gå ut till andra ställen om man känner för det, Lättheten att ta sig dit (faktiskt inte superdyrt heller för den delen, sthlm är dyrare åtminstone härifrån (tåg))

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Linus - det där Huset verkade coolt när man kollade hemsidan, men vimmelbilderna ser man inte utan att regga sig. Tänkte att du säkert redan var reggad och kunde låna oss ditt konto. 🙂

Vimmelbilder

E-post: hacke@orkarinteregga.com

Mobil: 0700070707

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Linus - det där Huset verkade coolt när man kollade hemsidan, men vimmelbilderna ser man inte utan att regga sig. Tänkte att du säkert redan var reggad och kunde låna oss ditt konto. 🙂

Vimmelbilder

E-post: hacke@orkarinteregga.com

Mobil: 0700070707

:rolleyes:

Höhö. Kul kille. 🙂

Jag skulle nog kunna trivas där. De andra får svara för sig själva.

Vad är det för åldrar där?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror fortfarande på idéen om regionala festkommitéer:

Typ Göteborg bjuder på riksträff och ordnar underhållning och övernattning.

Det var med glädje jag hade forumfolk camperande hos mig. Det är så det ska fungera. Vill Hacke driva Region Syd så underbart men låt det inte bli så att alla ska lita på en person som ska fixa till alla oss andra. Organisera för böfvelen.!

PS!

Ja, jag hjälper gärna till och organiserar!

DS!

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...