Jump to content
Annons

Juli@ kort - Två i samma dator?


BozoB

Recommended Posts

Goddag.

Har ett Juli@ kort men kommit på att 2 ut 2 in inte räcker till. Dock skulle 4 ut 4 in vara perfektikum. Funderar därför... Skulle det vara möjligt att ha två ljudkort i samma dator och få det att funka smidigt, syncat och bra?

Nån som testat kanske?

Redigerat av BozoBlade
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

har läst om folk som haft 2 ljudkort.

Men hur man ska få det fungera i ett program som cubase vet jag dock inte. Efter som man väljer ljudkort där.

Men varför köper du inte ett nytt kort där du får flera utgångar? Måste du just ha ett Juli@ ?

Delta1010LT är ett kanon kort!

Kolla upp det

Link to comment
Dela på andra sajter

Det beror på om ASIO-drivern är gjord för att hantera två likadana kort. Vissa klarar det men inte andra. Kolla på ESI:s website, så står det säkert i beskrivningarna till drivrutins-uppdateringarna... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ok.. Tack för svaren. Hittade ett forum på ESI's hemsida och har kommit fram till att det är "not supported". Det kan funka men man måste krångla in sig i XP och BIOS mm och det är inte säkert det funkar 100% ändå. Jag orkar inte. Jag får köpa nåt nytt kort... Tråkigt eftersom mitt Juli@ inte är gammalt och jag är jäkligt nöjd med kortet annas..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...