Jump to content
Annons

Vill Ni ha dessa?


jim

Recommended Posts

Tja ba.

Jag har fått ett antal papper från en producentutbildning ang wavespluggar. Det är ganska basic. Det handlar om vilka pluggar och snabba presets du kan göra för att få en bra mix.

Jag delar gärna med mig av dessa. Jag måste bara skanna dom först. Det handlar om Leadsång,Körer, Bas,FX/drums,Elgitarr och Demomastring... Har ni tips på hur jag kan lägga in dom på forumet? Jag e inte så bra på detta med datorer, men inte handikappad. Jag kan lägga dom på min hemsidan eller maila dom till er som e intresserade.

Förslag???

Jimmy (JIM)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tja ba.

Jag har fått ett antal papper från en producentutbildning ang wavespluggar. Det är ganska basic. Det handlar om vilka pluggar och snabba presets du kan göra för att få en bra mix.

Jag delar gärna med mig av dessa. Jag måste bara skanna dom först. Det handlar om Leadsång,Körer, Bas,FX/drums,Elgitarr och Demomastring... Har ni tips på hur jag kan lägga in dom på forumet? Jag e inte så bra på detta med datorer, men inte handikappad. Jag kan lägga dom på min hemsidan eller maila dom till er som e intresserade.

Förslag???

Jimmy (JIM)

Möjligt att du fått dom från Kulturama? 🙂

Exakt dom papprena har jag också hemma nämligen =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägg dem på din hemsida,ett bra förslag 🙂

Ps:Snygg hemsida du har föresten 🙂

Redigerat av Zando
Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå Boys

Jag har skannat dom. Jobbar i norge så jag kan lægga in dom først på tisdag. Återkommer med lænk. Det ær inte skyddat material...Men ganska bra faktiskt

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

http://www.jimmynordstrand.se/waves.htm

Här e tråden som ni kan hämta wavespapprena som jag fick. Jag e ingen hacker så jag vet inte om jag lagt in dom i rätt format. Nu är det .jpg men när jag skulle prov-printa så kom inte hela bilden med. Men det kan ni säkert bättre än jag.Kanske en printer inställning. Kanske funkar det om man sparar dom på burken och sedan printar. Jag ska snacka med regeringen här hemma. Hon har koll på detta...Om nån av er kan detta så kan ni bara länka till en ny tråd om ni kan lägga in dom bättre :-)

Kvaliteten kan se dålig ut men öppna i helskärm så blir det kanon..

Håll till godo 😄

Jimmy

Redigerat av jim
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade hoppats på lite info om hur man ska tänka när man pillar på reglagen... 😕

Mmm... Det var mer "så här ställer du in vår schyssta mall" istället för guide...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade hoppats på lite info om hur man ska tänka när man pillar på reglagen...  😄

Mmm... Det var mer "så här ställer du in vår schyssta mall" istället för guide...

Stämmer. Men de som är helt färska kanske kan få lite hjälp. Detta är ju bara grundinställningar. sen måsta man leka lite själv...Allt är inte gratis i livet 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...