Jump to content

Recommended Posts

Bandet jag sjunger i planerar att byta namn i samband med att nästa demo släpps. Tyvärr har vi kört fast lite i vårt sökande och kan inte enas. Det vore därför kul om någon här på forumet kunde komma med lite passande seriösa förslag!

Vi spelar melodisk dödsmetal kan man säga och ni hittar oss på:

www.elohimband.com

Annons

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Var den nån som möjligtvis såg det där lilla ordet "seriösa" i frågan....? 😛

Ajdå, då gick genast mina förslag "Evil Satanz", "Arne Weise Death Squad", "Sock Puppets of Doom", "Crash Test Bunnies", "Meat Beater" och "Mister Bister" bort. Det där med namn är svårt. 😛

Var den nån som möjligtvis såg det där lilla ordet "seriösa" i frågan....? 🙂

Ajdå, då gick genast mina förslag "Evil Satanz", "Arne Weise Death Squad", "Sock Puppets of Doom", "Crash Test Bunnies", "Meat Beater" och "Mister Bister" bort. Det där med namn är svårt. 😛

:rolleyes:

Får jag låna Mister Bister av dig om jag nån gång får för mig att starta ett svenskt depprockband...? 😆

"Arne Weise Death Squad"

Haha! Best name ever!!

Aldrig! "Stig Ossian Ericsons orkester" är ju fruktansvärt grymmare!

Får jag låna Mister Bister av dig om jag nån gång får för mig att starta ett svenskt depprockband...? 😎

Heh, jodå.. men då måste ni lova att göra en deppig rock-cover på Sudda Sudda Sudda. 😉

Får jag låna Mister Bister av dig om jag nån gång får för mig att starta ett svenskt depprockband...? 😉

Heh, jodå.. men då måste ni lova att göra en deppig rock-cover på Sudda Sudda Sudda. 🙂

:rolleyes:

"Triggerhappy family". "Kött, fläsk och renar". "Fader Tords passiva".

Dettta är mina förslag :rolleyes: Annars är ju "Arne Weise Death Squad" eller

"Stig Ossian Ericssons Orkester" riktig fina namn..

Bandet jag sjunger i planerar att byta namn i samband med att nästa demo släpps. Tyvärr har vi kört fast lite i vårt sökande och kan inte enas. Det vore därför kul om någon här på forumet kunde komma med lite passande seriösa förslag!

Vi spelar melodisk dödsmetal kan man säga och ni hittar oss på:

www.elohimband.com

Ett bra namn: The Voice 😐