Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
5 minuter sedan sa Neosus:

Fan i helvete... Jag måste gå och handla mat! 

Köp maten i Mono, aldrig i Stereo. Om det finns såna butikerna som heter så, lol.

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan sa emedees:

Köp maten i Mono, aldrig i Stereo. Om det finns såna butikerna som heter så, lol.

Min mat tar en kanal in, två kanaler ut. Jag är en stereosplitter, eller vad det heter.

  • Förbryllad 1
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa Fidden:

Min mat tar en kanal in, två kanaler ut. Jag är en stereosplitter, eller vad det heter.

Hoppas ni fattar min svaart humor, det är ingenting inriktad mot någon, hursomhelst!

PS. Har ni nån chat grabbar? Eller en artiskonto kopplad till messenger? Smaklig måltid.

 

Redigerat av emedees
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha. Där går de båda. Rätt in i fördärvet. 20 år senare kom hon ut på andra sidan som crackhora. Han blev dörrförsäljare. Jag menar, hur många köper en dörr nuförtiden..? julli-kaffe.GIF

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Dark Of Light:

[…]. Jag menar, hur många köper en dörr nuförtiden..? julli-kaffe.GIF

No one! That’s who.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan sa CHAE:

Den där knivningen i Skövde verkar ha PäTä-kopplingar; helikopter hade skickats upp…

Det var igår. Jag skickade upp min hellchopper, polisen var sååå tacksam. Utan mig hade detta blivit ett knivigt fall. En eggande tanke.

2 pers eftersöks med kopplingar till dådet fortfarande. En helliåkåpeter gör ingen nytta idag. Mulet så ini.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan sa Dark Of Light:

Det var igår. Jag skickade upp min hellchopper, polisen var sååå tacksam. Utan mig hade detta blivit ett knivigt fall. En eggande tanke.

2 pers eftersöks med kopplingar till dådet fortfarande. En helliåkåpeter gör ingen nytta idag. Mulet så ini.

”Get to the Hellchopper!!!”

Lite som när de allierade inte [till en början] kunde använda sitt flyg under Ardenner-offensiven.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan sa CHAE:

”Get to the Hellchopper!!!”

Lite som när de allierade inte [till en början] kunde använda sitt flyg under Ardenner-offensiven.

Indeed!

Så. Nu har jag handlat åt mina gamla föräldrar (nej, jag har inga nya), städat år mor, skjutsat far till röntgen och hem igen och faktiskt hunnit att jobba lite. Men nu, nu är det jefflar i mig helg!

Tänkte bara tala om det ifall ni tror att jag går runt helt overksam.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa tordA:

?

image.png.8d02048bf6abd1d1f3372d8a704b1462.png

Good job! Det ser ut att Du använder miken jämnt.

Men tyvärr, grabben har inte längre stereo. Kanske mono. Eller ingenting alls. For shure.

Iaf. dynamiska mikar har ingen stereo så... Ingen förlust öht. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan sa Neosus:

Fast den kostar flera miljarrrrrdeeeeerrr...

 

Ja jo.. jag beställde en ny från thomann idag, fast standardvarianten då. Tänker att om den och kopian låter likadant kan jag returnera den nya igen. Om skillnaden däremot är stor vill jag ju ändå ha den riktiga. Då kommer jag kunna utföra ritualmord på förfalskningen.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...