Jump to content
Annons

Det vi har önskat


slejnard

Recommended Posts


 

Snart jul och vad passar bättre än en vintrig cozy sång om det vi önskar. Vara friska, leva och må. B-sida från förra året. Videon helt färsk med bilder från säsongens första snö häruppe. All feedback välkommen 🎅 

 

Redigerat av slejnard
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
4 timmar sedan sa oioioi:

Trevligt. Fast den lilla gitarren till vänster stökar till det för sången emellanåt. Måste den spela (nästan) hela tiden?

Tack oioioi! Gitarren har jag faktiskt inte tänkt på men nu när du säger det så. Är lite av en ful ovana att övergöra gitarrgrejer. Svårt göra nåt åt i detta läget men kommer tänka till en och två gånger i framtida produktioner. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 11/5/2023 at 6:01 PM, slejnard said:

Snart jul och vad passar bättre än en vintrig cozy sång om det vi önskar. Vara friska, leva och må. B-sida från förra året. Videon helt färsk med bilder från säsongens första snö häruppe. All feedback välkommen 🎅 

iphone 15 pro skärmskydd

Tack för att du delar videon. Förhoppningsvis kommer du njuta mer av vintern och ta hand om dig själv.

Redigerat av Tuva Hansen
  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

De kan aldrig bli för många gitarrer om man frågar en femåring (eller mig). Dom lyssnar bara på låten. Är den bra så är den. Den här är bra och vore ännu bättre om Jultomtens alla nissar (fler än 400) kunde få varsin röd elektriskgitarr och vara med. Jag har hört att dom tycker Slejnard borde vara chef över verkstan. 

om jag har en gitarridol så är det Zoot Horn Rollo. Och Slejnard.

 

tmr.jpeg

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...