Henric Svensson Posted January 9 Report Share Posted January 9 (edited) Hej på Er! Senaste projektet för min del, en jazztrudelutt som fick titeln Under ytan. Tillblivelseprocessen finns som vanligt närmare beskriven på min blogg här: Edited January 9 by Henric Svensson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted January 10 Report Share Posted January 10 Jag betygsatte däruppe. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Johan- Posted January 10 Report Share Posted January 10 Skön låt. Låter riktigt bra tycker jag. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henric Svensson Posted January 10 Author Report Share Posted January 10 31 minuter sedan sa -Johan-: Skön låt. Låter riktigt bra tycker jag. -Tack för det! Fin jazzton i Gibson gitarren! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Johan- Posted January 10 Report Share Posted January 10 4 timmar sedan sa Henric Svensson: -Tack för det! Fin jazzton i Gibson gitarren! Japp! Lyssnar inte mycket på jazz, men kan uppskatta sånt här mer lättlyssnat. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 11 Report Share Posted January 11 Dansvänligt Henric 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted January 11 Report Share Posted January 11 Jag betygsatte däruppe och det var en femma. mycket bra spelat och sköna bastoner. (jag är en gammal basist och gillar bra basspel). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henric Svensson Posted January 11 Author Report Share Posted January 11 2 timmar sedan sa Flizzaff: Jag betygsatte däruppe och det var en femma. mycket bra spelat och sköna bastoner. (jag är en gammal basist och gillar bra basspel). -Man tackar! ❤️🎶❤️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
berch Posted January 11 Report Share Posted January 11 Bra jobbat! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henric Svensson Posted January 12 Author Report Share Posted January 12 10 timmar sedan sa berch: Bra jobbat! -Tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaezT Posted January 17 Report Share Posted January 17 Bra känsla - fin struktur i låten tycker jag. Lite stökigt på cymbalerna i mitten runt 1:10, bitvis är det väl många rörelser i instrumenten för min egen smak - även om det är Jazz 🙂 Bra jobb! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henric Svensson Posted January 17 Author Report Share Posted January 17 8 timmar sedan sa NaezT: Bra känsla - fin struktur i låten tycker jag. Lite stökigt på cymbalerna i mitten runt 1:10, bitvis är det väl många rörelser i instrumenten för min egen smak - även om det är Jazz 🙂 Bra jobb! -Tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts