Fidden Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Lavendel och cederträ tror jag ska hjälpa mot sånna där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 OCH baseballträ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Å kaffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Å mjukpepparkaka. He varmt! prognosen säger 30mm regn 🌧️ på midsommarafton och vi som ska spela. Torsdagen verkar klara sig då vi ska spela med bandet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Midsommar utan regn är som kärlek utan kyssar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Krympte axelremmen så att gitarren vilade längre upp mot bröstet. Blev ju sjukt mycket enklare att spela. Varför har ingen sagt det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 juni 2023 Trådstartare Dela Postat 18 juni 2023 5 minuter sedan sa Fidden: Krympte axelremmen så att gitarren vilade längre upp mot bröstet. Blev ju sjukt mycket enklare att spela. Varför har ingen sagt det? Det är en åldersgrej; ju äldre du blir, desto högre upp åker gitarren🤷🏻♂️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Kanske inte såhär. Men höjde upp så att allt utan kanske 1 dm är över bältet. Kanske inte är så högt ändå när jag tänker efter. Hade den nog alldeles för långt ner innan. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 3 timmar sedan sa Neosus: OCH baseballträ! Och en träbasketboll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Är i något konstigt läge där jag gör en massa musik i Cubase men hela tiden tröttnar och struntar i att spara. Så jag får börja om igen hela tiden. Men det ger väl övning det med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 4 minuter sedan sa -k9-: Är i något konstigt läge där jag gör en massa musik i Cubase men hela tiden tröttnar och struntar i att spara. Så jag får börja om igen hela tiden. Men det ger väl övning det med... När det blir nåt du verkligen gillar kommer nog sparknappen till användning. Önskar jag hade låtit bli den på alla mina idéer som bara blivit liggandes därefter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Jag har börjat göra tvärtom! Tar bort så fort det blir tråkigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 ...för att om någon skulle lyssna på skiten som gör mig uttråkad så skulle dom nog säga att det är en bra idé men vad spelar det då för roll om man själv tycker att det är tråkigt och man inte har några nya idéer på vad man skulle kunna göra med skiten så därför tar jag bort istället för att ha allt skräp liggandes på men hårddisk och samla damm och det är ju tråkigt det oxå när det bara ligger där till ingen nytta så då raderar jag i från början istället så slipper man den skiten och påbörjar något nytt som man tycker är en bra idé och kan spinna vidare på det istället för att ödsla en massa tid på skit som inte är bra enligt mitt tycke så sitter man och spelar in grejer som är bra så är det så det är oavsett vad alla andra tycker. Dom ska man skita i! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Kaffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Bra idé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Precis sett Avatar way of water på Disney +. Bra och låååååååång film 🍿 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Sällan man säger långfilm nu för tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 4 timmar sedan sa CHAE: Det är en åldersgrej; ju äldre du blir, desto högre upp åker gitarren🤷🏻♂️ ... och pungen sjunker ner. Allt hänger ihop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 juni 2023 Dela Postat 18 juni 2023 Jaha! Nu var det dags igen. Läcker vätska ur mitt ärr efter operationen. Får ringa kirurgen imorgon igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2023 Dela Postat 19 juni 2023 7 timmar sedan sa -k9-: Jaha! Nu var det dags igen. Läcker vätska ur mitt ärr efter operationen. Får ringa kirurgen imorgon igen. Ingen ände på eländet😔 Krya på dig!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2023 Dela Postat 19 juni 2023 Ja krya på dig k9. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2023 Dela Postat 19 juni 2023 Kpd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2023 Dela Postat 19 juni 2023 Tyvärr inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2023 Dela Postat 19 juni 2023 Eller jo det blev så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juni 2023 Dela Postat 19 juni 2023 29 minuter sedan sa slejnard: Tyvärr inte! Just nu sa slejnard: Eller jo det blev så. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 juni 2023 Dela Postat 19 juni 2023 Saved by the bull! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 juni 2023 Dela Postat 19 juni 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2023 Dela Postat 19 juni 2023 41 minuter sedan sa Dark Of Light: Förvånad o lättad vart du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 juni 2023 Trådstartare Dela Postat 19 juni 2023 23 timmar sedan sa Neosus: ...för att om någon skulle lyssna på skiten som gör mig uttråkad så skulle dom nog säga att det är en bra idé men vad spelar det då för roll om man själv tycker att det är tråkigt och man inte har några nya idéer på vad man skulle kunna göra med skiten så därför tar jag bort istället för att ha allt skräp liggandes på men hårddisk och samla damm och det är ju tråkigt det oxå när det bara ligger där till ingen nytta så då raderar jag i från början istället så slipper man den skiten och påbörjar något nytt som man tycker är en bra idé och kan spinna vidare på det istället för att ödsla en massa tid på skit som inte är bra enligt mitt tycke så sitter man och spelar in grejer som är bra så är det så det är oavsett vad alla andra tycker. Dom ska man skita i! Frågan är hur man marknadsför det när släktingar och vänner är för avundsjuka för att göra det åt en? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juni 2023 Dela Postat 19 juni 2023 De e de d e e de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts