Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Utan början kan det väl inte finnas någon fortsättning?

Kanske det, men min låt har iallafall inte fått någon början än. Och ett väldigt skissartat slut. Sången är uppenbart slask, men på något sätt gillar jag hur det som blev blev. 

Gott nytt år!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oroligt i helvetet. Quisling trängde sig dumt i mat kön förut idag och Himmler insisterade på att få bränna av några raketer till 12 slaget. Det blir inget med det. Som straff får Quisling sjunga den svenska nationalsången 100 gånger utan att komma av sig, annars får han börja om igen. Han är på 27 omgången nu. Himmler får skura personal duschen. Igen.

 

 

4 minuter sedan sa Fidden:

Utan början kan det väl inte finnas någon fortsättning?

Kanske det, men min låt har iallafall inte fått någon början än. Och ett väldigt skissartat slut. Sången är uppenbart slask, men på något sätt gillar jag hur det som blev blev. 

Gott nytt år!

 

Bra där! Ja, kanske lite småfix på sången. Räcker med lite nivå fix och kanske ngn effekt. Me like!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, 3 timmar till fyrverkerierna. Jag både tycker det är rätt fint och fult. Fult på grund av att djur mår dåligt av smällarna och att det är en massa tungmetaller och skit i dem.

Tänkte kanske koka ett ägg. Det är vad jag har hemma denna konstiga nyårsafton 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan sa Fidden:

Jaha, 3 timmar till fyrverkerierna. Jag både tycker det är rätt fint och fult. Fult på grund av att djur mår dåligt av smällarna och att det är en massa tungmetaller och skit i dem.

Tänkte kanske koka ett ägg. Det är vad jag har hemma denna konstiga nyårsafton 😄

Ja, jag har ju vuxit upp också(!) och tycker nog att det där smällande kan kvitta. Just av samma anledning. Heavy Metal var kul när man var yngre... blink.gif Jag skulle nog kunna skriva en bok om saker jag sprängt och blandningar jag gjort av explosiv karaktär. Ja jag har alla fingrar kvar men det är nog mest tur... Förr kunde man beställa svartkrut och div. andra pyrotekniska krejjer helt obehindrat. Kul en farligt.

Ägg är vagott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ovovagott heter det väl?

Ja jag lägger nog några timmar till imorgon, så det blir klart. Gillar inte att lämna nåt som i princip har hela idén klar, midispåren acceptabla och bara ska finspela alla audiospår.

Tack för lyssningarna!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

9 minuter sedan sa Fidden:

Ovovagott heter det väl?

Ja jag lägger nog några timmar till imorgon, så det blir klart. Gillar inte att lämna nåt som i princip har hela idén klar, midispåren acceptabla och bara ska finspela alla audiospår.

Tack för lyssningarna!

 

Var så god min vän! Låten ÄR bra. Lite finlir så...

Ovovagott? Ja. Naturligtvis!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, tänkte inte på det.

Nästa år avslutar vi cliffhangern med vår ostresah! Vart vi ska flyga? 

Jag har tänkt på det! (not)  Man kunde ju tänka sig Cape Canaveral, Disneyland eller Mexico. Tänk på att vi har dyrbar last med oss. Kronprinsessan. Jag kommer att smyga igång en trailer i text format så småningom. Sedan får det ta vägen vart det vill. Kortare än vårt äventyr hittills dock. Vi måste komma i mål också. Man kan ju inte låta bli att tänka sig hur bra film detta skulle kunna bli....

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kan åka till Neuschwanstein och visa hur ett riktigt slott ska se ut. Sen kan hon dumpa Dannemannen och leva lycklig i alla sina dagar tillsammans med nån bratwurst.

 

Redigerat av Fidden
Jävla ord att stava...
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...