Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Jag köpte en monitor idag: Commodore 1084S. Imorgon drar jag till den lokala elektonikhandeln och köper kontakter och sladd så att jag kan löda en anslutningskabel att sätta mellan Amigan och monitorn. Jag tycker om att pyssla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går ju inge vidare snabbt i pratet just nu 🙂

UPPMANAR HÄRMED ALLA!!!! att skriva nåt sött eller dumt :rolleyes:

Jag är en äppelskalare!

Måste ju citera mig själv bara för att forcera budskapet att:

ALLA!!!! ska skriva nåt mjäkigt!

ska det vara så svårt att badboll det? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter jag la min son, så sprättade jag en Pripps Blå. Nu är jag uppe i tre!!! Vart ska den här dan sluta?!?!?

/H

Om du redan är i den här tråden och skriver, då är det verkligen på väg utför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sicket gött väder vi har haft i Götet idag! Hade jag haft en Ipod hade jag laddat den full med Soilworks senaste. Freak Kitchens "Dead Soul Men", Rebecka Thörnqvists senaste och en massa annan god musik. Sen hade jag INTE satt mig på Avenyn!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sicket gött väder vi har haft i Götet idag! Hade jag haft en Ipod hade jag laddat den full med Soilworks senaste. Freak Kitchens "Dead Soul Men", Rebecka Thörnqvists senaste och en massa annan god musik. Sen hade jag INTE satt mig på Avenyn!

Word. Fast jag tycker inte det finns någonstans att sätta sig. Var man än försöker så sitter det någon go gubbe där och berättar vitsar. Jag håller mig innomhus istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker den här tråden är meningslös! Gud, vad skönt! Det här måste ju reta gallfeber på alla gravallvarliga datorfetischister och sidechaining-motståndare som gör inlägg av typen: "Sluta med oseriösa trådar, Ni förstör forumet!"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker den här tråden är meningslös! Gud, vad skönt! Det här måste ju reta gallfeber på alla gravallvarliga datorfetischister och sidechaining-motståndare som gör inlägg av typen: "Sluta med oseriösa trådar, Ni förstör forumet!"

Upp till kamp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker den här tråden är meningslös! Gud, vad skönt! Det här måste ju reta gallfeber på alla gravallvarliga datorfetischister och sidechaining-motståndare som gör inlägg av typen: "Sluta med oseriösa trådar, Ni förstör forumet!"

Upp till kamp!

WORD

Jag har Grahn och Pluffo med mig! TRIPPELWORD!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker den här tråden är meningslös! Gud, vad skönt! Det här måste ju reta gallfeber på alla gravallvarliga datorfetischister och sidechaining-motståndare som gör inlägg av typen: "Sluta med oseriösa trådar, Ni förstör forumet!"

Upp till kamp!

WORD

Jag har Grahn och Pluffo med mig! TRIPPELWORD!!!

Wöööd

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäässsp, nu har jag vaknat igen. Här har det hänt en del sedan jag var här sist

forts längre ned.

forts.

Det är ju kul när folk skriver en massa meningsfulla inlägg, men mycket roligare med sådana som i den här tråden när alla skriver en massa som ingen egentligen har någon aning om vad det byter att man skriver en massa text utan att egentligen fatta vad man sysslar med på tangentbordet man har i knät och som man hamrar på hela tiden (det kansek blev en öl för mycket?)

forts längre ned.

forts.

Hej då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...