Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Tack ska du ha för din förståelse Pluffo.. Det värmer mitt hjärta..

Dessutom tycker jag att man bör använda fel smileys vid rätt tillfällen så att säga.. För att krydda tråden med lite eftertanke så att säga.. Jag menar, så att alla måste tänka efter - vad menar den personen egentligen.. För på så sätt kan vi ju ändå ge tråden lite djup, ifall den nu skulle sakna det..

Väl mött! 😆 (som ett exempel 😄 dårå, eller kanske den mitt i parentesen där då.. Lite felplacerade.. Så ökar vi spänningen markant.. 🙁 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska eventuellt flytta till borås... nåt som är värt att tanka på om man flyttar ditt? Är boråsare ett okej folk eller ska man akta sig om nätterna... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska eventuellt flytta till borås... nåt som är värt att tanka på om man flyttar ditt? Är boråsare ett okej folk eller ska man akta sig om nätterna... 😆

Borås ska vara väldigt tråkigt har jag hört.

Link to comment
Dela på andra sajter

denton (oregistrerad)
Funderar på att äta kebab idag

Kebab är bra när man är bakis. Bakiskebab. Mycket bättre än bakizpizza.

Såg just klar på Passion of the Christ så det kanske blir råbiff isället

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vi inte börja droppa massa produktnamn i tråden också? Så oavsett om folk söker på "Yamaha DX7" eller "synka ADAT" kommer den här tråden att dyka upp som första alternativ...

Bara för att retas med den som letar information, för han/hon får isåfall sitta och läsa igenom allt som skrivs här för att hitta rätt inlägg... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vi inte börja droppa massa produktnamn i tråden också? Så oavsett om folk söker på "Yamaha DX7" eller "synka ADAT" kommer den här tråden att dyka upp som första alternativ...

Bara för att retas med den som letar information, för han/hon får isåfall sitta och läsa igenom allt som skrivs här för att hitta rätt inlägg... 😉

Haha, lysande. Du är så ond vectro. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna tråd får mig osökt att tänka på världens längsta film. är det någon som har den där Guinniss-rekordboken. När jag kollade för hemskt länge sedan, fanns det två kandidater till världens längsta film Den ena hette

The Longest Most Meaningless Movie in the World och var antingen 24 eller 48 timmar, jag minns inte vilket. Inför premiären (om jag minns rätt) var det denna film som klipptes ned till 1½ timme men ryktet gick att den inte blev bättre för det (åja, kort usel film är bättre än en lång usel, man slipper ju se så länge på den) men så undrar jag om detta gäller för en tråd av detta sklag i ett diskussionsforum. Om poängen är att den skall vara så lång som möjligt kan den ju bara vara bra om den är lång. Förresten måste väl det även gälla världens längsta meningslösa film. Kortar man ned den är den ju inte längst längre.

Det finns en film till som heter ***** . Vad asteriskerna står för (om något) vet jag inte men den är ungefär lika lång, om jag minns rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vi inte börja droppa massa produktnamn i tråden också? Så oavsett om folk söker på "Yamaha DX7" eller "synka ADAT" kommer den här tråden att dyka upp som första alternativ...

Bara för att retas med den som letar information, för han/hon får isåfall sitta och läsa igenom allt som skrivs här för att hitta rätt inlägg...  😉

Haha, lysande. Du är så ond vectro. 😆

Då måste man väl skriva in dessa sökord: (?)

sex erotic teens girls nude free no hassle anonymous och sådnat, väl?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vi inte börja droppa massa produktnamn i tråden också? Så oavsett om folk söker på "Yamaha DX7" eller "synka ADAT" kommer den här tråden att dyka upp som första alternativ...

Bara för att retas med den som letar information, för han/hon får isåfall sitta och läsa igenom allt som skrivs här för att hitta rätt inlägg...  😉

Haha, lysande. Du är så ond vectro. 😆

Aardvark Ableton Access AcumaLabs ADK Akai AKG Alesis AllenHeath Antares Apex Aphex Apple AppliedAcoustic ArsNova ART Arturia AudioTechnica AudioTrak Audix Avalon BBE Behringer Beyer Beyerdynamic Bias Bitheadz Boss Brauner Cakewalk Casio Celemony ChickenSystems Clavia Clayton CME CMexx Crest Crown Cycling74 Danelectro Dave Smith Denon Digidesign Digitech Drawmer Drum Workshop Echo Edirol Ego Systems Electrix ElectroVoice Elektron Emagic E-mu Ensoniq Epiphone Equation Ernie Ball Evans Event Evolution Fatar Fender Focusrite Fostex FXpansion Gary Garritan Genelec GEM GeneralMusic Giannini Gibson Gretsch Hafler Hammond Hart Hartke Hartmann Hercules HHB Hohner Hughes & Kettner Ibanez IK Multimedia ImageLine Jackson JBL JLCooper Joemeek Kawai Korg Kurzweil Laney Leslie Line6 Mackie Magix Marantz Marshall Martin Midas Midiman MindPrint Moog MOTU MusicXPC Native Instruments Nemesys Neumann Neutrik ...

Shit, det här var jobbigare än vad jag trodde... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna tråd får mig osökt att tänka på världens längsta film. är det någon som har den där Guinniss-rekordboken. När jag kollade för hemskt länge sedan, fanns det två kandidater till världens längsta film Den ena hette

The Longest Most Meaningless Movie in the World och var antingen 24 eller 48 timmar, jag minns inte vilket. Inför premiären (om jag minns rätt) var det denna film som klipptes ned till 1½ timme men ryktet gick att den inte blev bättre för det (åja, kort usel film är bättre än en lång usel, man slipper ju se så länge på den) men så undrar jag om detta gäller för en tråd av detta sklag i ett diskussionsforum. Om poängen är att den skall vara så lång som möjligt kan den ju bara vara bra om den är lång. Förresten måste väl det även gälla världens längsta meningslösa film. Kortar man ned den är den ju inte längst längre.

Det finns en film till som heter ***** . Vad asteriskerna står för (om något) vet jag inte men den är ungefär lika lång, om jag minns rätt.

Längsta film jag hört talas om The cure for insomnia, stod att läsa om i en tidning för ett halvår sedan.

EDIT: Runtime: 5220 min

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

... Notation Novation Numark Oberheim Odyssey OnStage Paiste Panasonic PCDJ Peak Peavey Philips Propellerhead Remo RhythmTech RME Rocktron Rode Røde Roland Rotosound Sabian Samick SeaSound SEKD Sennheiser Shure Sibelius Sonic Foundry Sonor Sony Soundcraft Soundelux SPL Squier Stanton Steinberg StudioElectronics StudioLogic Studiomaster StudioProjects Summit Syntrillium Takamine Tama Tannoy Tascam TC Electronics Technics Terratec TLAudio TubeTech Turtle Beach UAudio Universal Audio Urei Verve Vestax Vic Firth Vox Waldorf Warwick Waves Wizoo Yamaha Zildjian Zoom

Jag får editera inläggen när jag kommer på fler...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...