Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

034.jpg

Hörru, Grahn! Du verkar har mycket Lindström. Jag försökte publicewra en annan bild i en annan tråd men hittade inte biden -- det är den där med hustrun som står och skäller på sin make för allting,i nio bildrutor tror jag , och bara skäller emot sig själv hela tiden. Den önskar jag få se igen. Snälla...den är så **bra! 😉

Redigerat av Fredrikmo
Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)

Amen, ni skulle ju inte skriva sa jag ju. Nu kan ju den här tråden bli hur lång som helst...

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)

Apropos modern konst och så...

Hört på Rockklassiker:

Hur många konststuderande krävs det för att skruva i en glödlampa?

14 st. En skruvar i glödlampan och tretton häller sylt i badkaret. 😉

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, har just hittat den här tråden, det var den viktigaste jag sett på flera sekunder. Frågan är om jag skall orka skriva ett långt meningslöst 😳 inlägg, eller om jag skall spara på orden 😕 (och smajlisarna) så att jag orkar skriva många inlägg så att den blir världslängst 😲 (heter det så?). Jag har så svårt att bestämam mig, men jag tror nog att det får bli ett mycket kort inlägg, så satsar jag på fler längre fram i livet 😮 . Fast det är klart, om planet till Stockholm störtar i morgon så blir det ju inte fler inlägg. Shit, vad jobbigt det är det där med att bestämma sig 😆 . Men om det nu gör det, så behöver jag ju ändå inte bry mig om hur världslängst tråden blir. 😕 Då kanske jag skall satsa på ett kort inlägg ändå 😠 Vad tycker ni andra, skall jag skriva mycket eler lite (fast då ni läser det här så är det ju försent att ändra sig i det här inlägget 😮 . Äh, jag tar ett kort:

Hej!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

Den längsta film jag har sett är Kill Bill 1 och 2, fem timmar och trettifem minuter.

Så firade jag min födelsedag i år, plus en vinare så klart. Tänkte göra det till en tradition.

(Jag var tvungen att följa Nekos uppmaning.)

Redigerat av Stinkey
Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

" I'ts time to put on makeup,

I'ts time to dim the light.

I'ts time to meet the Muppets

on the Muppet show tonight."

Link to comment
Dela på andra sajter

Den längsta film jag har sett är Kill Bill 1 och 2, fem timmar och trettifem minuter.

Så firade jag min födelsedag i år, plus en vinare så klart. Tänkte göra det till en tradition.

(Jag var tvungen att följa Nekos uppmaning.)

Go tradition. Den ska jag sno 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

tux_make_love_with_bill_gates.jpg

Har vi kommit till bilder nu?

I alla fall... folk kan väll börja sätta en slant på om och när denna tråd dör eller 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...