Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Låt oss skapa forumets längsta tråd. Jag har sett trådar på andra forum bestående av ett par tusen sidor. Jag säger: Amatörer! Låt oss slå det.

( Jag kallar alltså inte er "amatörer" och sedan uppmanar er till att slå det. Jag menar att dem är amatörer, och att vi ska slå dem amatörerna. )

Kom igen nu. Ordet är fritt. Let´s spam!

Edit: En lite seriösare vinkel på tråden. Jag hade tänkt att det kunde vara lite som en chatkanal. När man har någonting onödigt att säga eller bara vill snacka av sig, så kan man göra det här...så slipper vi kanske en del onödiga trådar i forumet...

Inte för att hänga ut någon, men trådar som denna och den här skulle kunna hamna här istället. Sorry ChrioN 😎

Titta, nu vände jag det hela till något seriöst och viktigt....typ 😛

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

captain nemo (oregistrerad)

Otroligt löjligt. Att utnyttja ett väl fungerande forum för seriösa diskussioner och frågetsällande till något så larvigt. Väx upp. Det här går inte. Jag skulle till exempel aldrig skriva ett endaste ord i en sådan befäng tråd.. 😆

Och förresten, vem är Ernst? 😎

Han i sommartorpet? 😛

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)

PS. När jag var liten så skrämdes vi till lydnad av "Enok".

Han låter lite värre än Ernst.

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

Ernst, förresten... Min fru hade en pojkvän en gång för (hoppas jag) myyyycket länge sedan. Han hette Horst (!) [han var tysk så klart]. Jag kan inte låta bli att tänka på att horst är en naturgeografisk term för en viss sorts upphöjning i markytan. Motsatsen till Horst är ju alltså då en nedsäkning i markytan. Det heter Graben. (grav, alltså).

Kan ni tänka er att heta Horst då? Vem heter då Graben? Horsts bror, eller Graben i Graben Bredvid?

EDIT: Vad nu...är tråden redan död?

Redigerat av Fredrikmo
Link to comment
Dela på andra sajter

Ernst, förresten... Min fru hade en pojkvän en gång för (hoppas jag) myyyycket länge sedan. Han hette Horst (!) [han var tysk så klart]. Jag kan inte låta bli att tänka på att horst är en naturgeografisk term för en viss sorts upphöjning i markytan. Motsatsen till Horst är ju alltså då en nedsäkning i markytan. Det heter Graben. (grav, alltså).

Vem heter då Graben?

men... om det var din frus pojkvän...

och horst symboliserade upphöjningen...

så bör väl nedsänkningen representerats av...

/////////////////////////////////

hyr en Horst!

Link to comment
Dela på andra sajter

men... om det var din frus pojkvän...

och horst symboliserade upphöjningen...

så bör väl nedsänkningen representerats av...

/////////////////////////////////

hyr en Horst!

ÖHHH...men Skenström...menar du att jag är Graven? Inte snällt...njae hon tycker inte det, i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt oss skapa forumets längsta tråd. Jag har sett trådar på andra forum bestående av ett par tusen sidor. Jag säger: Amatörer! Låt oss slå det.

Vilket forum har flest trådar?

Det vore något att slå 🙂

titta, jag lyckades använda 😄 också!

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Låt oss skapa forumets längsta tråd. Jag har sett trådar på andra forum bestående av ett par tusen sidor. Jag säger: Amatörer! Låt oss slå det.

Vilket forum har flest trådar?

Det vore något att slå 🙂

titta, jag lyckades använda 😄 också!

Här finns en rätt lång tråd på Pcgamers forum.

Länk 🙂

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jahaja.. Om inte detta är höjden av meningslöshet så... 😄

edit (för riktiga män förklarar sina postedits om jag inte felciterar dbd rätt.. 🙂 ) Höjden av meningslöshet är nog att jag faktiskt läser den här tråden igen. Obegripligt, och att den finns kvar! 🙂 Keep it up!

Redigerat av Smulan
Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

bra pluffo. du är min favorit. tillsammans med:

* Joachime

* Bo Hansén

* lavrell

Redigerat av maxmaxmax
Link to comment
Dela på andra sajter

Men när jag ändå tänker på det så..

Men varför i hela friden kör ni med flood protection?! Då är det ju ganska svårt å sitta å dubbelposta å ge järnet för att dryga ut innehållet, eller? 🙂

Usch och fy. Släpp postarne fria säger jag bara..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jahaja.. Om inte detta är höjden av meningslöshet så... 😆

Varför återkommer ständigt denna kommentar? Om detta nu är meningslöst...kan ni då säga mig vad som är meningsfullt? Finns det ens någonting meningsfullt i över huvud taget?

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Jahaja.. Om inte detta är höjden av meningslöshet så... 😆

Varför återkommer ständigt denna kommentar? Om detta nu är meningslöst...kan ni då säga mig vad som är meningsfullt? Finns det ens någonting meningsfullt i över huvud taget?

shrlalala

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten så kom jag just att tänka på att jag kallade detta för meningslöst eftersom jag antog att denna tråd så att säga inte åstadkommer något, att syftet är att bara snacka svammel osv osv.. Men alla handlingar åstadkommer väl något slog det mig nyss.. Även om jag kanske inte skulle påstå att denna tråd är viktig därför att dess innehåll bör bli tämligen meningslöst och innehållsfattigt.. Men likförbannat är det ju syftet med den och därför är den ju bra och kretativ samt konstruktiv m m ..

Sådär ja..

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...