Jump to content
Annons

Kent lägger ner


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Jag trodde vi hade lagt ner stridsyxan?

Har inget med det att göra. Steely Dan är pretentiös smörja för mig precis som Kent är det för dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart att Kent inte går hem på det här forumet när majoriteten lyssnar på gubbrock eller edm.

Jag gick på gymnasiet när de släppte Vapen&Ammunition och Du, jag & döden. De var jävligt stora bland ungdomar och helt klart ett av de största banden inom populärmusiken. De gick även hem hos vuxna, vilket i sig är ganska unikt då band sällan lyckas imponera på både15-20 och 40+.

Lyssnar inte på kent idag, men likväl tråkigt när ett av Sveriges största och mest framgångsrika band lägger ner.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Klart att Kent inte går hem på det här forumet när majoriteten lyssnar på gubbrock eller edm.

Jag gick på gymnasiet när de släppte Vapen&Ammunition och Du, jag & döden. De var jävligt stora bland ungdomar och helt klart ett av de största banden inom populärmusiken. De gick även hem hos vuxna, vilket i sig är ganska unikt då band sällan lyckas imponera på både15-20 och 40+.

Lyssnar inte på kent idag, men likväl tråkigt när ett av Sveriges största och mest framgångsrika band lägger ner.

Fast de är jävligt prättanschösa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sörjer. Inte skitmycket. Men lite sådär lagom.

Deras musik har iaf betytt mycket för mig.

Tyvärr fick vi inte tag i några konsertbiljetter.

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...