Jump to content
Annons

Följ mitt bygge - och min resa!


Jallz

Recommended Posts

Hej allihopa!

Ville bara skriva lite snabbt att jag är en kille på snart 19år som sedan 3 är tillbaka velat ha en egen hemmastudio för att följa drömmar.

Det hela började PÅ RIKTIGT då jag började gymnasiet, otrolig vilja att lyckas och inspirera folk, det har alltid varit något jag strävat efter i allt jag gjort. Min passion för musik har hela tiden funnits men växt i mig hela tiden - det hela började i slutet av 6:an (12års ålder). Jag började för ett litet tag sedan med egen produktion av instrumentaler med fokus på 808s och en typ av New school/trap beats för nöjet. Planen har alltid varit att bli artist, ha en påverkan, göra folk gladare och leda de i rätt riktning. You name it! Nu har jag iallafall bestämt mig för vad jag vill, och gå fullt ut med det! Från dag 1 av gymnasiet var en egen studio, enligt många, en omöjlighet.

Hur som helst, jag ville ge er en liten blick av mig så ni får lite personlig känsla i det hela och jag hoppas ni vill följa bygget!

Imorgon återkommer jag med länk till bloggen jag kommer driva allt genom så ni kan följa det! Det ska bli otroligt! Feedback är så klart uppskattat men jag kommer ändå genomföra det som jag tänkt, sedan i efterhand isåfall förbättra!

Ville lägga ut detta idag så många ser det till imorgon och då börjar bloggens start!

Tack för att ni läste och hoppas ni vill följa med!

Redigerat av Jallz
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej allihopa! Jag har kommit en bra bit! Imorgon ska allt målas och på lördag fixar jag golv + ny dörr! Det går undan nu när man är lite ledig från jobbet!

Jag skriver dagligen på bloggen och ni lär också känna mig där då jag skriver om vardagen, inspiration, bygget, händelser och mycket mer! Följ jättegärna min resa allihopa!

http://alexanderrolf.forme.se/

Glömde tillägga, kul för er som är med i början nu och får delar av mitt privatliv då arbetet att bli artist kommer starta direkt när allt är på plats ~~15 oktober

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...