Jump to content
Annons

Explendidos (oregistrerad)

Recommended Posts

Explendidos (oregistrerad)

Hei, mitt navn er Thomas Ewel fra Norge, som er vel som dom flesta her...elsker musikk og lage ideer på låter i flere sjangere. Samarbeider med andre artister over hele verden via Kompoz.com, der jeg har artistnavnet Explendidos.

Mye av det jeg lager er electronica, men liker å jobbe med andre stilarter også.

Jeg har hatt musikk som hobby i mange år, men det er først i de siste par årene jeg kjøpte meg litt utstyr fordi musikken ble mer og mer i mitt liv. Selv om jeg er en amatör innen musikken...så liker jeg hva jeg gjør. Er ikke alltid så flink til å bli helt ferdig med en produksjon av og til, men noen har jeg fått til 🙂

Noen av låtene er blitt spilt på radio i USA og England, og jeg har også vært med i den norske melodifestivalen som kompositör. Jeg legger ut all musikken min på nesten alle de kjente musikk-sidene. Har ikke så mange fans der, men jeg har ikke gjort så mye for det.

Men uansett, så får jeg tilbud om å være med på andre projekter, samt at jeg har hatt/har vokalister i mitt hjemme-studio også.

Jeg selv har akkurat gått tom for ideer, så jeg ser etter låtskrivare og vokalister som har noe hjemme-utstyr for vokalopptak og som ønsker ett samarbeid online for deres produksjon. Så det er bare å sende meg mail til thomas@ewel.no, så skal jeg se om det er noe for meg å jobbe med 🙂.

Du finner mer informasjon om meg på min egen web side: www.ewel.no

Tusen Takk 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Explendidos (oregistrerad)

Ja det vil jeg sikkert gjøre. Jeg samarbeider ofte med andre artister fra nesten hele verden etter behov, så jeg ønsker eventuelt å finne musikere og/eller sangere fra Sverige også til diverse framtidige prosjekter og samarbeid 🙂 . Har jobbet med en vokalist fra Göteborg, Staffan på ett par prosjekter.

Jeg bor i Larvik

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det vil jeg sikkert gjøre. Jeg samarbeider ofte med andre artister fra nesten hele verden etter behov, så jeg ønsker eventuelt å finne musikere og/eller sangere fra Sverige også til diverse framtidige prosjekter og samarbeid 🙂 . Har jobbet med en vokalist fra Göteborg, Staffan på ett par prosjekter.

Jeg bor i Larvik

Ah vad roligt! Jag jobbar mycket med ett band från Sannefjord/Tonsberg, det är ju jättenära. Jag åker dit för pre-prod, sen spelar vi in mos mig i Göteborg. Det är väldigt vackert där du bor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Explendidos (oregistrerad)

Ah vad roligt! Jag jobbar mycket med ett band från Sannefjord/Tonsberg, det är ju jättenära. Jag åker dit för pre-prod, sen spelar vi in mos mig i Göteborg. Det är väldigt vackert där du bor!

Jo takk! Jeg liker meg veldig godt her, selv om det ikke er verdens metropol 🙂 . Flyttet hit fra Trondheim for en stund siden. Har vært mye i Göteborg p.g.a. at jeg jobbet i 7 år for ett firma som holder til i Hisings Backa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...