Jump to content
Annons

PDF program mac?


adrumdrum

Recommended Posts

altså ingen kovertering till pdf program...

Något likande MS publisher. Det ända jag är ute efter är att kunna lägga ihop bilder och text och lägga in pilar och sånt helt fritt på A4 sidor och spara som pdf med flera sidor i samma pdf fil.

Jag har försökt ladda ner Pages men det verkar som mac os 10.5.8 är för gammalt för att det ska fungera...går inte ens att komma in i app store på den här datorn...#""..""#=(arg)

är det nån som vet något bra program?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Eller så ordnar du en PDF-skrivare. Funktionen finns inbyggd nu men jag minns inte hur det var way back when. CutePDF finns till Windows men osäker på utbudet till OSX. Snabb googling ger garanterat flera alternativ att välj emellan. Med en sådan funktion kan du använda vilket program som helst och sen bara välja din "skrivare" som sedan skriver ut till en PDF.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller så ordnar du en PDF-skrivare. Funktionen finns inbyggd nu men jag minns inte hur det var way back when. CutePDF finns till Windows men osäker på utbudet till OSX. Snabb googling ger garanterat flera alternativ att välj emellan. Med en sådan funktion kan du använda vilket program som helst och sen bara välja din "skrivare" som sedan skriver ut till en PDF.

Openoffice är exakt det jag behöver, jag ska ju lägga ihop bilder och text med instruktioner osv. Jag ska altså skapa typ Ms Publicher eller Pages dokument och sedan spara som PDF...

Link to comment
Dela på andra sajter

danneolz (oregistrerad)

jag använder mig alltid av pages när jag skall konvertera mina dokument till pdf. dessutom kan väl vart och annat program göra detta idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...