Jump to content
Annons

Cubase hade slutat fungera...


thomaslj

Recommended Posts

Hej!

Jag har haft ett problem ett tag nu med cubase som knager o i kindtanden. Varje gång man stänger ner Cubase så kommer det upp "Cubase 6 har slutat fungera". Den söker efter lösning men hittar inget.

Har testat att avinstallera för att installera om programmet. Men fortfarande samma problem.

O ja, jag har en köpt version;), inga nerladdade plugins eller vst som kan ställa till det.

Någon sam har haft samma problem som har några tips?

Mvh Thomas

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Sen jag uppgraderade till W8 har v6 64 slutat fungera för mig. 32:an funkar dock. Får ta och avinstallera 6:an någon gång som jag inte har gjort än trots att jag haft 7:an ett bra tag nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen jag uppgraderade till W8 har v6 64 slutat fungera för mig. 32:an funkar dock. Får ta och avinstallera 6:an någon gång som jag inte har gjort än trots att jag haft 7:an ett bra tag nu.

Kan va 64bit som krånglar då kanske, kör den med...:/ Men 7.5 funkade fint med W7. 6.0 har dock aldrig stängts riktigt..

Link to comment
Dela på andra sajter

Högerklicka på startfilen, välj egenskaper och någonstans kryssa i "Kör som administratör" och kolla om det hjälper.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...