Jump to content
Annons

PeteK

Recommended Posts

Nej alltså det finns inget för mig att 'ladda ner' under my Products.

Mitt serienr. står där.

Men där nerladdningslänken ska vara står där bara : This product will be available 2014-05-06.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Köpte det iof. sig inte direkt från Toontrack utan från Time+Space..

En miss av mig tydligen..

Vilket antagligen besvarar nedanstående fråga:

Vad menas med releasedag 6 maj om programmet redan är släppt?

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)

Känns som att Toontrack i och med sökfunktionerna och hur man lätt kan sätta ihop egna midifiler baserat på redan befintliga osv, har skapat något som säkert kommer att bli standard inom VST-trumpluggar, riktigt bra och kul.

Det är helt galet om så skulle vara fallet. Det är en total sågning av DAW leverantörerna.
Link to comment
Dela på andra sajter

Låg en beta uppe som av misstag gick att ladda ner men släpps inte officiellt före 2014-05-06 därför det blev lite strul. Fick e-post från Toontrack som förklarade det.

"Dear EZdrummer 2 customer

Due to unforeseen technical issues during the launch of our new website yesterday, all registered owners of EZdrummer 2 were able to download the program from their user accounts. Unfortunately, this was not intended since the version that was available for download is a beta that has not yet gone through its final testing.

If you have downloaded the program but have yet to run the installer, we reccomend that you wait until we have uploaded the final release version 2.0.0 (available May 6).

If you indeed have install the program already, don't worry. It should work just fine. Having said that, due to this somewhat premature "release", we were made aware of a bug in our back-end that made off-line authorization not possible. We have now fixed this issue so if you experienced a problem where EZdrummer 2 could not read the authorization file, just go to your account on our website and re-download the authorization file.

Apologies for any inconvenience.

Happy drumming!

/Erik"

Link to comment
Dela på andra sajter

jag måste säga att ezdrummer 2 nya funktioner är ganska värdelösa om man inte har redan ett stort midi bibliotek av trummor vilket så är i mitt fall. något jag känner att jag borde ha förstått 😛

blanda trummor fr olika Ezx, snabbare laddtid, powerhand - har väl inget med midi-bibliotek att göra?

tycker det verkar användbart..

Redigerat av laban1
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja de funktioner du nämner har inget med det att göra. Det jag menar är att tap 2 find och song creator blir ganksa oanvändbara om man inte har ett stort urval av midi trumm riff. vilket var anledningen varför jag köpte ezdrummer 2 men jag var så dum att jag inte köpte fler exz paket och något stort midi trumm bibliotek.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja de funktioner du nämner har inget med det att göra. Det jag menar är att tap 2 find och song creator blir ganksa oanvändbara om man inte har ett stort urval av midi trumm riff. vilket var anledningen varför jag köpte ezdrummer 2 men jag var så dum att jag inte köpte fler exz paket och något stort midi trumm bibliotek.

Men det hänger ju redan med en hel del midifiler, tillräckligt många för att dessa funktioner skall ha betydelse.

Sen är det ju som du säger, ju fler filer desto bättre användning har man av verktygen.

I ditt fall är det ju ett "problem" som är lättlöst, köp på dig lite expansionspack. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det hänger ju redan med en hel del midifiler, tillräckligt många för att dessa funktioner skall ha betydelse.

Sen är det ju som du säger, ju fler filer desto bättre användning har man av verktygen.

I ditt fall är det ju ett "problem" som är lättlöst, köp på dig lite expansionspack. 🙂

jo precis som du säger att jag borde haft köpt fler expansionspack vilket jag inte gjorde (self facepalm)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...