Jump to content
Annons

David Bendeth Drums för Steven Slate Drums 4


Terror

Recommended Posts

Vad tror ni? Tankar? Jag ska nog införskaffa det. Lite som pokemon, got to catch them all!

Last spring, legendary producer and mixer David Bendeth recorded a signature virtual drum expansion pack at his New Jersey studio. David's drums on albums like Paramore's 'RIOT' have been the talk of the industry. Now, engineers all across the world can get access to these powerful drum sounds with DAVID BENDETH DRUMS for the STEVEN SLATE DRUMS 4 Virtual Instrument and TRIGGER drum replacer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Gå in på sneap forumet å läs bendeth hacka på folk genom ett pseudo namn haha. Bästa fighten sen joey och han bråkade offentligt förra året!

Vem är Joey?

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Jag gillade när Joey Sturgis var inne på forumet och försvarade sina impulses som fick massa skit haha

Ja det läster jag. Sen kommer det klassiska när skaparen av något kommer till tals så brukar kritiken avta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote:

"Originally Posted by anotherpaul

So I liked the demos and bought the expansion.

2 kick drums are actually one kick drum with plastic and felt beater and 3 snares are actually two snare drums, but one has a version without the snares."

Jag gillar verkligen trummorna på bendeths produktioner och var nära att köpa denna exp. Sen läste jag detta samt att demo klippen som finns på ssd-sidan är bearetade. Hörde råa klipp på trummorna o då lät dom riktigt illa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...