Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hyresvärden ska visst bygga 2 nya byggnader typ 50 meter utanför mitt fönster, och dom ska vara klara lagom till jag tar examen.

Hoppas för kung och fosterland att fönstren isolerar oljudet. Jag har verkligen inte lust att flytta.

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Alla som röstar på SD är inte rasister men SD är ändå ett rasistiskt parti. Jag känner ju folk som varit med ända sedan VAM (Vit Ariskt Motstånd) så jag tvekar inte en sekund på att kalla dem rasister. Problemet är ju att de varit så bra på att propagera för sin sak på FB (i första hand) att många missar det uppenbart rasistiska i deras politik.

Redigerat av k9
Postat

Hyresvärden ska visst bygga 2 nya byggnader typ 50 meter utanför mitt fönster, och dom ska vara klara lagom till jag tar examen.

Hoppas för kung och fosterland att fönstren isolerar oljudet. Jag har verkligen inte lust att flytta.

Dom bygger 10 meter utanför oss, det låter en del ibland men för det mesta inte så mycket. Plus att dom börjar jobba 6.30, så de är ju klara rätt tidigt.

Postat

Dom bygger 10 meter utanför oss, det låter en del ibland men för det mesta inte så mycket. Plus att dom börjar jobba 6.30, så de är ju klara rätt tidigt.

Den typen av positivt tänkande kan jag bli ganska avundsjuk på xD

Postat

Den typen av positivt tänkande kan jag bli ganska avundsjuk på xD

Vadå positivt tänkande? Dom får väl skylla sig själva att dom är morgonpigga puckon.

Postat

Vadå positivt tänkande? Dom får väl skylla sig själva att dom är morgonpigga puckon.

Jo men att vakna med en slagborr 10 meter bort och tänka att "Jamen vad bra, då är dom snart klara"...

Postat

Jo men att vakna med en slagborr 10 meter bort och tänka att "Jamen vad bra, då är dom snart klara"...

Nu förstår jag. Nu jobbar dom ju bara på vardagar och då är jag redan uppe när dom börjar. Plus atream verkar mesta fika eller pilla med annat, för det låter ganska så lite faktiskt.

k9 (oregistrerad)
Postat

999 bpm 😑

alla rattar på 11?
k9 (oregistrerad)
Postat

Hmm kanske skulle improvisera ihop något för festivalen i dagarna.. 😏🙂

Vad ska jag göra för typ av hårdrock och vad ska låten handla om? 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

haha!

Fick en lite 90 tals influerad textrad på skallen nu:

This Band of brothers with a soldering bond, this band of brothers still soldiering on.

Skulle kunna vara en Anthem för längsta, kanske?

k9 (oregistrerad)
Postat

Eller kanske inte... 😉

k9 (oregistrerad)
Postat

i min skalle blev den textraden en Anvil låt men så fort kan jag ju inte spela trummor. 😛😄

Får nöja mig med en lite små lam Sabbat liknade låt istället. Men även här är ju trummorna den svåra biten.. 😏😐

Postat

Fyfan. Men jag har funderat på att byta lägenhet ändå. Denna lappen fick mig att lämna intresseanmälan till 2 2:or i alla fall. Vi får se hur det blir. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.