Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Kul att testa de nya studioprylarna idag. Men jag måste fixa en tystare dator. Grafikkortet som sitter i nu har en fläkt som överröstar att som den låter högre än... konstigt nog. Han bara leka några timmar då jag varit med på en filminspelning sedan klockan halv fem på etermiddagen..

Postat

Härligt! Ska lyssna vid tillfälle.

Gärna med hörlurar. 🙂

Förresten har någon tips om bra, prisvärda hörlurar. Jag har ett par Sennheiser men är ej nöjd med dem.

Postat

Hemma efter två konferensdagar med jobbet på Strömbäcks folkhögskola. Eller ja, kom hem vid 17-tiden igår dårå men har sovit till nu.

Studenterna vid musikalakademien var extremt jävla enkla att peka ut btw... Inte en stereotyp gick förlorad. xD

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag kör ett par AKG k-601, nöjd med dem. Sparsam bas dock. Extrem tydlighet

Bra att mixa i, inte så roliga att lyssna i. För avslappningslyssingen har jag andra lurar.

Postat

Mörn! Schysst sovpass pico! 😄

Gick faktiskt och la mig sen igen. Nu äre nog färdigsovit för idag i alla fall. xD
Postat

Bra att mixa i, inte så roliga att lyssna i. För avslappningslyssingen har jag andra lurar.

Jag tycker de är skitbra att lyssna med vanligt. Men jag lyssnar ju inte på blip-blop heller

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hoppas vi blir klara med filmandet idag. Vill ju leka med min studio nu. Lite kul att skådespelerskan som har huvudrollen visade sig vara en musikalartist med en bra pipa:

https://www.youtube.com/watch?v=wOaiQBajnMQ

Redigerat av k9
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.