Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

4 grader varmt ute, himlen spricker upp och solen lyser... man blir alldeles munter och nöjd. Så givetvis vänder det på några minuter, temperaturen sjunker och det börjar toksnöa. 😏

Annons
Postat

"Vad funkar bäst? TEEEAAMWORK! Vad funkar bäst? TEEAAAMWORK!" "Supertrion supertrion, räddar dig!"

*hjärntvättad*

Postat

4 grader varmt ute, himlen spricker upp och solen lyser... man blir alldeles munter och nöjd. Så givetvis vänder det på några minuter, temperaturen sjunker och det börjar toksnöa. 😏

"FLYTTA SÖDERUT! TEEEEAMWORK!"

😱

Postat

Någon som känner till något bra ställe som säljer plastmuttrar och plastskruvar/bultar i dimension m3 och m4? Behöver inte vara långa, utan typ 10-20 mm..

Har köpt från Conrad tidigare, men känns lite drygt med postorder för bara det...

Postat
Mycket prat om låtskrivande och produktion, samt lite om hur man ska agera inom branschen. Kul som attan!

vi väntar på dina anteckningar ☺️

😛
Postat

*grovt skämt censurerat pga nybliven regelmedvetenhet*

På ICA har dom såna där tv-skärmar vid kassan där det rullar korta nyheter. Tyckte det var lite småroligt när det var en nyhet med rubriken "Kämpar för plats i damtvåan". Men det tyckte nog inte Pico för han svarade inte på mitt sms om det. 😏

Postat

På ICA har dom såna där tv-skärmar vid kassan där det rullar korta nyheter. Tyckte det var lite småroligt när det var en nyhet med rubriken "Kämpar för plats i damtvåan". Men det tyckte nog inte Pico för han svarade inte på mitt sms om det. 😏

Men, orka smsa mig på privata luren när jag jobbar. Hyfsad risk att jag missar det då.

- OMG, det brinner i serverrummet!

- Vänta, skall bara svara på Killis sms.

😛

Postat

Men, orka smsa mig på privata luren när jag jobbar. Hyfsad risk att jag missar det då.

- OMG, det brinner i serverrummet!

- Vänta, skall bara svara på Killis sms.

😛

Skyl dig själv!

Postat

Händer det ofta att det brinner i ert serverrum? xD

Varje dag!

.. eller vänta nu.. Jag har inget serverrum 😛

Postat

Händer det ofta att det brinner i ert serverrum? xD

Bara när killis smsar... ett rent helvete att förklara det för chefen! 😆
Postat

Blir nån fiskgryta idag? 😳

Jag vet faktiskt inte, men det vore ju både lite kul och ganska tragiskt på samma gång. Själv ska jag bli russin när jag blir stor

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.