Jump to content
Annons

JHS Scandinavia, någon som köpt?


Dippen

Recommended Posts

Tja! Är det någon som har köpt några pedaler från JHS Scandinavia? Alltså från företaget som annonserar här

http://www.blocket.se/stockholm/Super_Intro_Deal_pa_amerikanska_JHS_PEDALS_47958206.htm?ca=12&w=3

Jag har varit i kontakt med dem och känt mig lite skeptisk, kanske främst för att jag ville hämta pedalen och efter en veckas kontakt, och samma dag som jag skulle dit, får jag ett mail som säger att de precis sålt slut. Nu har jag varit i kontakt med dem igen och är sugen på en Morning Glory. Magkänslan säger att jag ska passa mig. Någon som kan ge mig lite tips?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...

Tjenare! Hittade in på forumet och såg inlägget och kände att jag för en gång skull ville slänga in ett svar för jag har handlat av dem här flera gånger (3 eller 4) och kan för vad det är värt gå i god för att dem är seriösa. Fick senaste köpet i veckan som var en JHS pulp n peel (för övrigt helt fantastisk pedal) utan krångel och mankemang. Kan som parantes tillägga att håller övriga pedaler från JHS samma kvalitet som pulp pedalen så se till att ta hem en, om inte från JHS Scandinavia så köp den overseas då. Helt enkelt grymma pedaler..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick min pedal igår! Det som kändes oseriöst var att det skickades från privatperson, firman verkade inte vara något som var större.. Räkningen skulle betalas innan jag fått pedalen etc. Nu i efterhand känns det bra, men jag förstår min egen misstänksamhet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...