Jump to content
Annons

Behöver ett gitarrsolo till en melodiös proggpower metal låt


Pickadoll

Recommended Posts

Hej! Jag håller på att spela in en låt som jag inte lyckas komma på något bra gitarrsolo till.

Låten är inte till något projekt eller band utan är mer bara en låt som jag arrangerar och spelar in för skoj skull 🙂! Låten är inte så kommersiell och är ganska kaosartad, med massa olika riff hit och dit.

Jag kunde bara mixa ut halva låten pga att man bara fick ladda upp 1,95Mb stor fil här. Så hela introt och slutet är borta.

Jag vill alltså ha ett klassiskt metalsolo 🙂! Så om någon är intresserad så får ni höra av er!Kaoslåten utmix halva låten 2.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du får gärna prova igen. Men jag frågade också runt pga att jag inte fick någon DI-signal (eller vad det nu kallas) av dig på det förra solot 🙂!

Fan, glömde jag det? Var ju mitt upp i å göra hur mycket solon som helst så visste att jag hade glömt nånting...

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Chris_Kadaver (oregistrerad)

Gillar låten 😛

Kanske inte min genre för vad jag vanligen lirar... kan göra ett försök sen på kul. Har dock ingen bra utrustning för inspelning. Bara en zoom h4n. Återkommer...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...