Jump to content
Annons

musik


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag har beslutat att lämna Studio Forum för all framtid.

Då jag märkt att min uppfattning i för mig viktiga frågor skiljt sig så markant från majoriteten av övriga Forummedlemmars, så finner jag ingen anledning att fortsätta vara delaktig i detta forum. Det känns som jag kastar bort viktig tid av mitt liv.

Det är många jag skulle kunna tacka, men jag riktar bara en speciell tanke till Linus och Claes, som hjälpt mig med en del tekniska frågeställningar. Det har uppskattats!

Lycka till i framtiden!

😛

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Trist att höra, men om man inte känner att det är rätt ställe så ska man förstås inte plåga sig.

Dina frågeställningar har ofta varit både intressanta och tankeväckande (men vissa gånger lite "far out"...), så jag tillhör de som har uppskattat din närvaro här.

Trevligt att jag har kunnat hjälpa dig lite under din tid här i forumet i alla fall. 😛

Lycka till i framtiden själv också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag har beslutat att lämna Studio Forum för all framtid.

Då jag märkt att min uppfattning i för mig viktiga frågor skiljt sig så markant från majoriteten av övriga Forummedlemmars, så finner jag ingen anledning att fortsätta vara delaktig i detta forum. Det känns som jag kastar bort viktig tid av mitt liv.

Det är många jag skulle kunna tacka, men jag riktar bara en speciell tanke till Linus och Claes, som hjälpt mig med en del tekniska frågeställningar. Det har uppskattats!

Lycka till i framtiden!

😛

:musik

Låter trist, du är 1 av få här som gärna vill tjöta om nått annat än musik och hårdvara..

Får önska dej lycka till på Saturnus och givetvis även i din framtid 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Då jag märkt att min uppfattning i för mig viktiga frågor skiljt sig så markant från majoriteten av övriga Forummedlemmars, så finner jag ingen anledning att fortsätta vara delaktig i detta forum. Det känns som jag kastar bort viktig tid av mitt liv.

Märkligt hur annorlunda det kan vara. Just det som du anger som anledning till "byebye" ser jag som en anledning till att stanna kvar. Ajöss och tack för fisken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag har beslutat att lämna Studio Forum för all framtid.

Då jag märkt att min uppfattning i för mig viktiga frågor skiljt sig så markant från majoriteten av övriga Forummedlemmars, så finner jag ingen anledning att fortsätta vara delaktig i detta forum. Det känns som jag kastar bort viktig tid av mitt liv.

Det är många jag skulle kunna tacka, men jag riktar bara en speciell tanke till Linus och Claes, som hjälpt mig med en del tekniska frågeställningar. Det har uppskattats!

Lycka till i framtiden!

🙂

:musik

Du är onekligen en av dom som tillför forumet något... 😛

Men det skulle inte förvåna mej om du gör det här lite för att testa lixom... "Varför ska man ta livet av sej för om man inte får höra snacket efteråt...?"

-Fast tvärt om...

Nej Musik... det kan inte ta 4500 inlägg för att komma fram till att du är lite annorlunda och göra en så stor sak av det... 😛

Jag har svårt att se folksamslingen i vilken du skulle vara en dussinmänniska, det kan ju inte vara en nyhet för dej att du sticker ut lite... 😆

Men som sagt, det uppskattar jag...

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är föredömligt att skriva ett "avskedsbrev" om man väl har bestämt sig för att lämna, samtidigt kan jag inte sluta fundera på varför avskedsbrevet alls kom till.

Håller helt med Hellpig, det vore trist med ett likriktat forum och du tillför både roliga funderingar och en hel del smajl. Som jag skrev i ett PM till dig: På forumet råder som alltid åsiktsfrihet inom lagens ram (står tydligt i Forumreglerna). En uppfattning eller tyckande kan ingen säga är rätt eller fel. Det går att diskutera kring saken, om man nu vill göra det. Ibland är det dock både enklare och bättre att "svälja stoltheten" om man blir angripen - även om det smärtar lite. Nu vet jag inte om det är detta som har hänt, men av din ton så kunde jag ana.

Ta en paus och fundera istället. Du behöver inte komma tillbaka imorgon eller nästa vecka. Eller på ett halvår om det är så. Men det tar mig emot att radera användare (och det gäller alla användare). Mvh,

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har inte tjatat så mycket du och jag Musik, men det är tråkigt att du ska lämna oss. Samtidigt måste man göra det som känns rätt för ens egen skull. Hoppas du får en bra tid utanför forumet och att du en dag känner att du vill tillbaka, då vet du att du alltid är välkommen hit igen 😉

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker du gör helt rätt - även om det är tråkigt att inte få läsa dina inlägg och trådar i forts. - lägg hellre din värdefulla tid på musik och din kommande bok, det är viktigare!

/Lithium

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja!

Jag ser inte riktigt varför du måste lämna forumet för alltid pga. att det ofta finns delade meningar i diskussionerna som sker här. Utan delade meningar skulle dem inte finnas och du behöver ju inte delta i dessa om du inte vill. Och om du förblir medlem kan du ju fortfarande lätt få teknisk hjälp här, vilket du säkert lär behöva nån gång. 😉

Och om problemet är att du lägger alldeles för mycket onödig tid här så får du ju helt enkelt lägga band på dig och skära ner på det. Jag vet själv hur lätt man fastnar här och de värdefulla timmarna bara rinner iväg. Man får hitta en balans helt enkelt, men om du ändå vill lämna forumet så skall du såklart göra detta.

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Och om problemet är att du lägger alldeles för mycket onödig tid här så får du ju helt enkelt lägga band på dig och skära ner på det. Jag vet själv hur lätt man fastnar här och de värdefulla timmarna bara rinner iväg. Man får hitta en balans helt enkelt, men om du ändå vill lämna forumet så skall du såklart göra detta.

Mvh

Memphis

Trixet är att köra Studio forumet på arbetstid... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är föredömligt att skriva ett "avskedsbrev" om man väl har bestämt sig för att lämna, samtidigt kan jag inte sluta fundera på varför avskedsbrevet alls kom till.

Dramaqueen? :rolleyes:

Det var vad jag tänkte också... faktiskt. Men jag tycker även att det är synd eftersom Musik tillfört en del genom sina ämnespostningar. Men visst, vill man inte så vill man inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är föredömligt att skriva ett "avskedsbrev" om man väl har bestämt sig för att lämna, samtidigt kan jag inte sluta fundera på varför avskedsbrevet alls kom till.

Dramaqueen? ☺️

Det var vad jag tänkte också... faktiskt. Men jag tycker även att det är synd eftersom Musik tillfört en del genom sina ämnespostningar. Men visst, vill man inte så vill man inte.

Jo det tycker jag också. Killen är rolig med sina underligheter. men ärligt talat handen på hjärtat...

"Adjö för alltid. Jag har inte kännt att min ringa person har fått det emottagande som jag önskat... Jag kan inte bli förstådd här... Tänk inte på mig och mina känslor... "

Lite drama blir det..

Ta timeout istället och kom tillbaka när stämmnignen är rätt. Varför göra en stor affär av att man lämnar ett internetforum? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Det var tråkigt tycker jag och jag ber om ursäkt ifall mitt käftande i din den nuvarande regeringen tråden i OT har bidragit till det här beslutet. Ha det bra Musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt intryck av "musik" är en intelligent person med unik, härlig humor, och som är på tok för smart för att slösa värdefull tid på att textfightas med personer av tveksam, extraordinär livsåskådning — hur mycket det än ryms inom lagens och forumreglernas ramar.

Men jag hade gärna sett att "musik" valde att stanna kvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv använder jag forumet som en stor källa till kunskap. Jag har lärt mig otroligt mycket här 😉

Att sedan använda forumet till egna ämnen på off topic området där man diskuterar vad som helst är upp till var och en. Om jag finner att jag inte får medhåll i mina åsikter så fine. Det är ett forum där alla får uttrycka sina åsikter, oavsett vad man är van vid.

Jag tycker det synd att Musik lämnar forumet pga oliktänkande. Om man inte gillar diskussionen så kan man väl åtminstone utnyttja den stora kunskap som går att finna här.

Musik, du tillförde mycket här och det är trist att du lämnar forumet, särskilt på dina grunder. Skit i vad andra tycker och delta bara när du vill. Lite har väl också du lärt dig här av alla kunniga. Dessutom har du bidragit med mycket kunskap, så dubbel loss för forumet.

Välkommen tillbaka!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...