Jump to content
Annons

Finns det några tjejer på Studio forum?


alcedo

Jag är:  

252 röster

  1. 1. Jag är:

    • Tjej
      18
    • Kille
      229


Recommended Posts

Annons
  • Svar 966
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Vad tycker ni, är det OK? Eller ska vi försöka få in fler? Men det kanske skulle lägga sordin på den fina stämningen vi har? Och det är nog omöjligt att få in några fler. För hur många damer orkar läsa ändlösa trådar om latency eller om Yngwies flinka fingrar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om damerna håller på med inspelning, tror jag absolut att de orkar läsa om latency å andra torrigheter!

Mera tjejer i forumet!!!! Det blir ytterligare lite roligare då! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Om damerna håller på med inspelning, tror jag absolut att de orkar läsa om latency å andra torrigheter!

Mera tjejer i forumet!!!! Det blir ytterligare lite roligare då! 😱

Tror jag med. Kanske kan bli mer onördigt här också. Vi kanske skulle kunna ha en datehörna på forumet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blä, varför är det såhär? Det suger verkligen.

Tycker ändå att forumet hålls hyfsat fritt från grabbig mansgrisighet, men jag blev iofs riktigt rädd när ajg såg den där "ujuj"-tråden (tråd med många bilder på flickor med ovanligt lite kläder på sig). Sånt gillar jag inte, måste man absolut dräggla över nåt så kan man väl gör det för sig själv och inte tillsammans i ett publikt forum som handlar om nåt helt annat...

Hmm. Kanske vore nåt för Studio att ta upp, snedvridna könsfördelningen i branschen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är tjej...  😱

Trevligt! Vad tycker du, är det OK könsfördelning här?

Okej och okej.. det är ju som på alla platser som handlar om ljudproduktion. Det är inte kvinnlig majoritet så att säga. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det är det som är så skumt. Annars brukar jag alltid kunna komma på någon bra evolutionsbiologisk förklaring till grejer, men just den här fördelningen fattar jag inte.

Känns som att musikproduktion har blivit manlighetens sista utpost (och det är något dåligt, bara så att ingen missförstår).

Eller är det kanske så att killar är bättre på att prata om latency, ljudkort, bästa gitarriffet, analogt vs digitalt etc och tjejer är bättre på att lära sig grejerna, skriva bra låtar, spela in en skiva själv med fullständig kreativ frihet och vinna sjutton grammisar?

Man vill ju inte följa med strömmen, men jag röstar "kille".

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det är det som är så skumt. Annars brukar jag alltid kunna komma på någon bra evolutionsbiologisk förklaring till grejer, men just den här fördelningen fattar jag inte.

Känns som att musikproduktion har blivit manlighetens sista utpost (och det är något dåligt, bara så att ingen missförstår).

Eller är det kanske så att killar är bättre på att prata om latency, ljudkort, bästa gitarriffet, analogt vs digitalt etc och tjejer är bättre på att lära sig grejerna, skriva bra låtar, spela in en skiva själv med fullständig kreativ frihet och vinna sjutton grammisar?

Man vill ju inte följa med strömmen, men jag röstar "kille".

Fast det är väl inte så skumt ändå. Vi uppfostras ju olika, kvinnor och män. Nu skulle jag kunna börja med en utläggning om det här, men jag besparar er... 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det är det som är så skumt. Annars brukar jag alltid kunna komma på någon bra evolutionsbiologisk förklaring till grejer, men just den här fördelningen fattar jag inte.

Känns som att musikproduktion har blivit manlighetens sista utpost (och det är något dåligt, bara så att ingen missförstår).

Eller är det kanske så att killar är bättre på att prata om latency, ljudkort, bästa gitarriffet, analogt vs digitalt etc och tjejer är bättre på att lära sig grejerna, skriva bra låtar, spela in en skiva själv med fullständig kreativ frihet och vinna sjutton grammisar?

Man vill ju inte följa med strömmen, men jag röstar "kille".

Sant sant. Är det förresten sant att Laleh gjort allt själv? Isåfall vill jag också vara begåvad tjej med en underbar sångröst. Jag tror som många tjejer bara gör, snackar inte så mycket om det. Och då blir ju det här forumet bara ett slöseri med tid.......Det måste ju finnas en massa tjejer ute i buskarna som sitter med en burk och gör en massa bra saker som vi på Forum inte får höra!!! Dax för en drive från Studio! MERA TJEJER! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

När man är hermafrodit, var lägger man sin röst då?

😉

:musik

...ifall nu nån e d...

Då röstar du blankt som jag gjorde, men problemet är att man ändå hamnar bland killarna. 🙂

Nej, röstar man blankt förändras inte resultarer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, röstar man blankt förändras inte resultarer.

Han menar, röstar man blankt förändras inte avataren. Inta vad jag märkt iaf. 😱

Jag hajar inte... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...