Jump to content
Annons

Någon som känner till en svensk butik som saluför Soldano?


AnthonyS

Recommended Posts

Ja, som rubriken lyder undrar jag om någon vet en musikbutik som har Soldano-stärkare stående i butiken? Jag är ganska övertygad om att det inte finns här i vårt avlånga land, men ibland kan ju även våra butiker överraska, och någon av er där ute har kanske sett något?

Tack!

Redigerat av AnthonyS
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Precis, det är bland annat där jag också hamnat. Jag antar att det får bli en utlandsbeställning igen. Men tack för ditt svar. Hittade du vad du sökte, när du var på jakt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis, det är bland annat där jag också hamnat. Jag antar att det får bli en utlandsbeställning igen. Men tack för ditt svar. Hittade du vad du sökte, när du var på jakt?

Nja asså, jag hade ju redan en JMP från 79 och en 6505, räcker för att få jävligt gött ljud med. Men om jag säljer JMP'n någon gång så kanske jag är

sugen på knuckle tré eller Bogner Extacy. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja asså, jag hade ju redan en JMP från 79 och en 6505, räcker för att få jävligt gött ljud med. Men om jag säljer JMP'n någon gång så kanske jag är

sugen på knuckle tré eller Bogner Extacy. 🙂

Nice! Bogner gör några riktigt fina grejer.

GMF sålde Soldano förr!

Dock inte längre. Men du kan alltid kontakta dom för dom lär väl veta vart man kan köpa Soldano?!

Ska kolla det! Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Thomann har väl annars SLO, slå te för tusan! 😉

Yes, det har de! Det är faktiskt just SLO jag lurar på att köpa, så om inte SoundsGreat får in någon så kan det indeed bli stortysken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va coolt, hade så gärna provlyssnat den, och provat spela in den med en mesa os 4x12 😄

Ja, jag är sjukt sugen!

Det tråkiga i kråksången är att jag förmodligen blir tvungen att sälja min Suhr/Custom Audio Amplifiers PT50, som jag gillar väldigt, väldigt mycket. Men sånt är livet. Man kan inte behålla allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hur mycket är du villig att betala för en begagnad SLO 😉

Beror helt och hållet på skick, eventuella moddar/extrafunktioner osv. Har du en så skicka gärna ett PM!

Link to comment
Dela på andra sajter

4,5 år. Köpte den ny. Den har fx loop mod så att den tar pedaler bättre. Har alltid haft flight case till den. Färgen på cabinettet är vitt.

Vet inte om jag vill sälja den men men.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...