Jump to content
Annons

hur har alla löst de med eldosor?


bullismusic

Recommended Posts

hej sitter i min hemma studio och börjar tänka på hur alla andra har gjort med el dosor jag har 9 uttag vid/i skriv bordet och 10 i caset och skulle nog behöva mer snart men blev lite nyfiken på hur alla har gjort? folk måste ha hur många dosor som helst är ju inte svårt och bara skaffa en till och koppla in men mer nyfiken på hur andra har gjort har ni dom i skrivbordet eller bara massa i en hög eller hur har ni de där hemma?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har allt kopplat till en UPS och sen massa förgrening därifrån. Det sägs ju att all utrustning ska dela på ett uttag, men det är ju inte genomförbart i praktiken. Mina stärkare och klaviatur och annat står på olika ställen i lokalen och de är inkopplade rakt in i väggen

Link to comment
Dela på andra sajter

För att få det snyggt och lättstädat kan man använda en eller flera såna här bakom skrivbordet eller rackskåpet: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80198101/

Bra luftcirkulation för ev varma dosor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är också intresserad! Det är ett aber med alla sladdar.

Jag har hängt upp audio, midi och ström i var sina banor under studiobordet. Sen har jag förgreningsdosor både som står på plattor med små hjul och hänger på väggen lite undangömda för att det ska vara hyfsat enkelt att städa. Allt via spänningsskydd med mera (dock ingen riktig UPS).

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...