Jump to content
Annons

Hur byta namn på part i arranger track?


Valleybrook

Recommended Posts

Annons

Om jag förstår dig rätt, du vill byta namn på en midi- eller audiopart som ligger i ett track i project window?

I så fall ser du till att informationslisten visas uppe i projektfönstret (det är nån av de där knapparna som slår på och av vissa delar av fönstret) och markerar den part du vill ändra. Då kan du ändra diverse parametrar, bl a namn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns något som heter Arranger Track och är väldigt bra för atf få överblick på delarna i en låt, t.ex Intro, Vers, Brygga osv. Jag har skapat dessa delar och de döps default till A, B, C osv men jag vill som sagt var byta namn. Det skall gå, men jag vet inte hur just nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad lustigt! Satt precis och hade samma dilemma igår och blev förbannad. Men jag hittade det i manualen till slut, alldeles i början av kapitlet om The Arranger Track. Punkt 4 under setting up... Nu kör jag iofs sjuan, men en sån basic sak måste ju ha varit med i manualen från början tycker man ju. Hade inte gjort ont om det fanns i högerklickmeny.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...