Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Om man först är sugen på typ en glass, och sedan tappar suget, kan man säga att man blivit avsugen då?

Riktigt fyndigt. Försök att lansera det bland dina vänner, typ jag var sugen på en öl men nu är jag avsugen. Om sex

av dom börjar använda det säjer statistiken att det finns det en chans att det sprider sej.

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Såg denna på facebook:

"Till alla tjejers listor om oss män säger jag bara; HÄR HAR NI! ;-)

1. Bröst är till för att tittas på och därför gör vi det. Försök inte ändra på det.

2. Lär dig hur toa-sitsen fungerar. Du är en stor flicka. Om ringen är uppe, fäll ner den. Vi måste ha den uppfälld, ni behöver ha den nerfälld. Ni hör aldrig oss klaga över att ni har lämnat den nerfälld.

3. Shopping är INTE nån sport. Och vi k...ommer aldrig att kunna tänka oss att det är det.

 

4. Att gapa och skrika är UTPRESSNING.

 

5. Fråga efter det du vill ha. Låt oss komma på det klara med detta:

*Inlindade antydningar funkar inte!

*Övertydliga antydningar inte heller!

*Uppenbara antydningar inte heller!

*SÄG DET RAKT UT BARA!

 

6. "Ja" och "Nej" är helt godtagbara svar på de flesta frågor.

 

7. Kom till oss med dina problem. Så gör vi karlar. Sympati är vad dina tjejkompisar kan visa.

 

8. Huvudvärk som pågår längre än 17 månader är ett problem. Sök läkare!

 

9. Något som sagts för 6 månader sen eller längre tillbaks, har ingen giltighet i händelse av gräl. Alla kommentarer blir till noll och intet efter 7 dagar.

 

10. Du kan antingen be oss att göra nånting eller så berättar du för oss hur du vill ha det gjort.

*Inte bådadera.

*Om du redan vet hur det skall göras på bästa sätt, så GÖR DET SJÄLV!

 

11. När så är möjligt, var hygglig och säg det under TV-reklamen.

 

12. Alla män kan bara se i 16 färger, precis som Windows standard-inställningar.

*Persika t ex, är en frukt, inte en färg. Det är pumpa också.

*Vi har ingen aning om vad malva är.

 

13. Om vi frågar om vad som står på och du svarar "inget", kommer vi att ta det som om att inget är fel. Vi vet att du ljuger, men det är bara så att det inte är värt att käbblas om.

 

14. Om du ställer en fråga, som du inte vill ha svar på, ska du inte förvänta dig ett svar som du vill höra.

 

15. Du har för många skor.

 

16. Jag är i form. Rund är en form."

 

 

😆 :lol: 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

har fått låna lite anteckningar av en kurskamrat. går nästan långsammare att läsa dem än att leta upp info själv, jobbigare handstil har jag sällan varit med om.

Huvudsaken är att du är taxam. När jag gick på folkhögskola hade jag så tråkigt att jag skrev ett par inlämningsuppgifter åt folk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...