Jump to content
Annons

någon som har fetta trumsamples att dela med sig av?


Brinken

Recommended Posts

Annons

Som jag skrev i din andra, det finns massor på nätet. Dem flesta bra kostar en slant, vilket jag tycker att dem ska göra då det krävs lite jobb att fixa fram bra samples. Jag tycker att du ska söka upp lite på google. Det finns många, och dem flesta är inte alls dyra. Jag tror inte någon här är villig att ge dig samples gratis, som de har betalat för.

Jag kan tipsa om chango studios. Om du gillar metalcore. googla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag skrev i din andra, det finns massor på nätet. Dem flesta bra kostar en slant, vilket jag tycker att dem ska göra då det krävs lite jobb att fixa fram bra samples. Jag tycker att du ska söka upp lite på google. Det finns många, och dem flesta är inte alls dyra. Jag tror inte någon här är villig att ge dig samples gratis, som de har betalat för.

Jag kan tipsa om chango studios. Om du gillar metalcore. googla.

Jag hade tänkte mer om det va någon som hade gjort någon bra egen. Men tack för tipset med chango studio

Finns en hel del gratis på Ultimate Metals Andy Sneap-forum. Bara att börja söka!

okej ska kolla in det

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Ett tips är att byta namn på tråden. Här i mina trakter är fetta slang för f*tta.

Ja det slangordet känner man ju till. Tänkte inte på det förrän du påpekade det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...