Jump to content
Annons

Nu får det vara nog!


hegobald

Recommended Posts

Annons

Blev mest nyfiken på varför redaktören ringer runt till folk som "ogillar" honom. Har Ni reggat telefonnummer eller? Har han ringt Nummerupplysningen? Vad ville han uppnå med samtalet? Att Ni skulle lösa denna "tvist" och bli polers? Vad var steg 2?

Har ingen aning om vad som skrevs men om det hade varit av mycket allvarlig art, så hade han väl bara behövt trycka på den röda knapppen och Hegobald hade varit borta. Eller kanske bara skickat ett mail.... men telefon?

Men nåväl, GOD JUL på Er!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad f**n är det som händer!!! >_<

Förstår precis hur du känner, hegobald! För två jular sedan drabbades jag också, på ett mycket fult sätt där högst personlig information om mig postades offentligt.

Ganska exakt för två år sedan, faktiskt... Den patetiska figur som håller på med sådant här kanske inte har bättre saker för sig på jular.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Ett förslag! Resetta hela skiten! Och folk får logga in igen med telefonnummer och pynta en tia i smskostnad och få en aktiveringskod där man ihop får fylla i personnummer.

En idé jag lätt skulle köpa. Problemet, bara, är kontantkort som inte är personliga... det går säkert att missbruka. Jag är tveksam till om det går att identifiera sig i cyber om man inte gör det med t.ex. e-leg eller BankID. Men om man kunde använda sig av dessa på något sätt så...

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt känns ju sådär med detta forum...nåväl, det redar ut sig.

Fick nåt konstigt svar av therocker ikväll där han kalla mig Joakim eller nåt sådant, alright...stay cool allt ordnar sig!

Hehe, nä det gjorde jag inte. Nämnde ett annat namn som börjar på F och va väl så otydlig och kortfattad som man gärna blir skrivandes på en liten telefon 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev mest nyfiken på varför redaktören ringer runt...
...för att hegobals konto verkade hackat, och då är väl telefonen ett bra medium för att få tag i rätt person? Det är väl dumt att radera Hegobalds användare som varit schysst kille sedan 2004 och som fått andras kommentarer postade i sitt namn.

Jag blir mest nyfiken varför man väljer Hegobald, knappast personen som någon skulle stöta sig med, framför de användare som kan ha provocerat personen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förjävligt att hacka andras konton, och/eller sprida andra människors privata information. Lider med er och jag hoppas att hen som gjorde detta mot Hegobald och den som spred Valles information för ett par år sen lider en kvalfull jul och ett ångerfyllt 2013.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...