Jump to content
Annons

Rockstjärnor - Ny serie i TV4-play


RobbinCrosby

Recommended Posts

Hello!

Vet inte om ni lackar ur för att jag lånar denna forumsdel till att sprida lite reklam, handlar ju dock om musik, musikskapande och allt där till =)

Mitt band, Pompei Nights är huvudpersonerna i TV4a's nya websatsning ROCKSTJÄRNOR, där man kan följa vårt tappra försök till att lyckas i den närmst omöjliga branschen att slå igenom som band.

edit: Länk till två första avsnitten: http://www.tv4play.se/program/rockstj%C3%A4rnor

Trailer för serien: http://www.youtube.com/watch?v=IADgWm3L1Y8&feature=player_embedded

Hemsida: http://www.tv4.se/rockstjärnor

Missa inte! Serien har premiär 13 oktober.

/mp

Redigerat av RobbinCrosby
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tack för infon, måste följas !

Vad spelar du?

Redigerat av robc
Link to comment
Dela på andra sajter

haha, fyfan vad sjukt. well, gotta be damned! det är ju bara att köra på, akta sig för sjukdomar och elaka skivbolagsbossar bara! och andra hitlers.... 😉

Kör hårt boys, och tänk på detta: " Idag sägs det högt och lågt att du kommer aldrig lyckas, musikbranschen är så "stor och hård" idag (läs i stället liten och enormt jävla fjollig!), det är ingen idé att du försöker. Idag finns det inga pengar som tar dig nånstans. Fuck that! Det är inte sant. Bara för att marknaden smalnat av och blivit mer finmaskig betyder det inte att varje musiker inte har en chans att lyckas. Alla har den potentialen, och att trycka ned människor är bara fel. Nu svävade jag ut på lite fel mark här, men det är ilskan i mej som tar mej till ställen jag inte vanligtvis är. " !!!!!!!!!! fuck the system!

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lyssnade på lite låtar på YouTube, lät riktigt bra! Mycket mer organiskt än många liknande band, man tänker mer på Hanoi Rocks än Mötley Crüe om man säger så. Hoppas ni tar det som en komplimang 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lyssnade på lite låtar på YouTube, lät riktigt bra! Mycket mer organiskt än många liknande band, man tänker mer på Hanoi Rocks än Mötley Crüe om man säger så. Hoppas ni tar det som en komplimang 🙂

Tack som fan ! Det tar jag definitivt som en komplimang. De nya vi släpper är dock ett rätt stort steg ifrån det som ligger uppe nu. Mer modernt än 80's vibbar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack som fan ! Det tar jag definitivt som en komplimang. De nya vi släpper är dock ett rätt stort steg ifrån det som ligger uppe nu. Mer modernt än 80's vibbar.

Får hoppas att det är någonting positivt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...