klasho Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 (redigerat) Snoop Dog har bytt namn till Snoop Lion och ska sluta rappa om guns and bitches och sĂ„nt. IstĂ€llet ska han börja sjunga reggae. Detta "avslöjas" i hans nya dokumĂ€ntĂ€r. Vad tror ni? Ăr det pĂ„ riktigt eller gör han lite av en Joaquin Phoenix? http://www.youtube.com/watch?v=MTqyV5Kw9Ss Redigerat 2 augusti 2012 av klasho
SadamJR Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Vad han Àn gör sÄ Àr han en riktig tönt som jag ser det.
klasho Postat 2 augusti 2012 TrÄdstartare Postat 2 augusti 2012 Ja litegrann pajas Àr han men han funkar i smÄ doser ibland som nÀr han gör gÀstspel i lÄtar. Som i den hÀr eminenta lÄten:
Miklo Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Vad han Àn gör sÄ Àr han en riktig tönt som jag ser det. Han bryr sig inte om vad folk tycker och bjuder pÄ sig sjÀlv, sen gör han mestadels skit nuförtiden men han Àr inte en tönt för det. 1
ironman Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Aha dÀr ser man, jag tycker dr dre's album the chronic Àr nÄgot av det bÀsta som gjorts i rapvÀg. Och snoop Àr med pÄ det albumet. Jag lÀste nÄgonstans att han fortfarande var medlem i rollin 20 crips.
klasho Postat 2 augusti 2012 TrĂ„dstartare Postat 2 augusti 2012 sen gör han mestadels skit nuförtidenSĂ„ jag antar att du inte hyser sĂ„ stort hopp pĂ„ hans reggaeskiva dĂ„? đ
klasho Postat 2 augusti 2012 TrÄdstartare Postat 2 augusti 2012 Aha dÀr ser man, jag tycker dr dre's album the chronic Àr nÄgot av det bÀsta som gjorts i rapvÀg. Och snoop Àr med pÄ det albumet.Faktiskt!
SadamJR Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Han bryr sig inte om vad folk tycker och bjuder pÄ sig sjÀlv, sen gör han mestadels skit nuförtiden men han Àr inte en tönt för det. Som jag ser det skrev jag. LÀs lite mindre slarvigt.
Miklo Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 (redigerat) SĂ„ jag antar att du inte hyser sĂ„ stort hopp pĂ„ hans reggaeskiva dĂ„? đ Första singeln "La La La" var vĂ€l helt okej funkar som vaggvisa Redigerat 2 augusti 2012 av Miklo
klasho Postat 2 augusti 2012 TrĂ„dstartare Postat 2 augusti 2012 Haha Snoop sjunger pĂ„ patois! đ Catchy refrĂ€ng dock.
Naymari Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 DÄ blir det vÀl lite mer klös nu nÀr han Àr katt. Kanske.
Overkill Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Vad han Àn gör sÄ Àr han en riktig tönt som jag ser det. Du Àr bara inte tillrÀckligt insatt.
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 patois? Det Àr vÀl den jamaikanska versionen av engelska kan man sÀga. SÀtt pÄ en dancehallÄt sÄ förstÄr du. Tycker lÄten Àr grym, men sen Àr jag sen redan innan svag för beatet.
sadomachine (oregistrerad) Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Ăr vĂ€l lika bra att han provar nĂ„t nytt, han har kĂ€nnts rĂ€tt ointressant i mĂ„nga Ă„r nu. Inte min kopp med dynga men.....
meardeR Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 KÀnner personligen att det kunde vart vÀrre..Lejon Àr vÀl ÀndÄ rÀtt respektabelt. Kunde vart dvÀrg-makak eller opossum. Hur musiken lÄter ska bli spÀnnande att höra.
Miklo Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 KÀnner personligen att det kunde vart vÀrre..Lejon Àr vÀl ÀndÄ rÀtt respektabelt. Kunde vart dvÀrg-makak eller opossum. Hur musiken lÄter ska bli spÀnnande att höra. BlÀddra upp lite
klasho Postat 3 augusti 2012 TrĂ„dstartare Postat 3 augusti 2012 patois? Det Ă€r vĂ€l den jamaikanska versionen av engelska kan man sĂ€ga. SĂ€tt pĂ„ en dancehallĂ„t sĂ„ förstĂ„r du.jepp, uttalas patt-o-wahĂr det pĂ„ riktigt eller gör han lite av en Joaquin Phoenix?SĂ„ Ă€r han for realz dĂ„?
meardeR Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 BlÀddra upp lite Ah, Se dÀr. Jaja, Det finns ju annan musik att lyssna pÄ. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.